sobota, 21 sierpnia 2010

LOSOWANIE



Dzis losowanie.Dla mnie wielki dzien bo pierwszy raz. ;)
Wszystkim bardzo bardzo dziekuje za udzial w zabawie.
A oto wylosowane Osobki w kolejnosci od gory:


Jeszcze raz bardzo dziekuje za zabawe
Nie wiem co na swoja wygrana powie Barbara, bo ostatnio niepokoila sie,ze czeste wygrane moga miec zwiazek z nieszczesciem w milosci ;))
Bardzo prosze o maile z adresami. Prezenty postaram sie wyslac jak najszybciej, chociaz pewnie mi troszke zejdzie bo na poczte mam daleko... :(Pozdrawiam cieplutko
Niesława

8 komentarzy:

  1. dobrze ze mam szczescie w milosci ,bo ja jeszcze nigdy nic niewygralam a nagrzalam sie bardzo eh zycie hahhaha
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie wierzę! Moja pierwsza wygrana i to jaka! Bardzo się cieszę, bo uwielbiam biżuterię :)
    Dziękuję za candy i gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba czytałam gdzieś,że Kościerzyna to Twoje okolice, może spotkamy się gdzieś?Ja mam autko i wolne popołudnia!
    Podaj adres mailowy, nie moge go znaleźć;-)
    Cieszę się z wygranej, bardzo... a mąż mnie kocha;-))) myślę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Barbaro, ja Twojego maila tez nie moge znalezc ;) moj to drozaga@wp.pl a do mnie z Koscierzyny jakies 20km wiec jak masz ochote na przejazdzke to zapraszam :) W kazdym razie pisz na maila to sie dogadamy

    OdpowiedzUsuń