środa, 25 sierpnia 2010

a takie tam...

Nie naleze do szczególnie uzdolnionych. Szyje koslawo,szydelko doprowadza mnie do rozpaczy , a haft ciagle czeka w kolejce... A tak podobaja mi sie rozne drobiazgi , które widuje na Waszych blogach.
Ja za to swietnie piore i rozwieszam rowniutko pranie, mam na tym punkcie obsesje, hihi ;))
Ale,zeby nie wyjsc na nieroba postanowilam cos wykombinowac. W zasadzie bez szycia , ale z materialu, wiec prawei jak bym szyc umiala. U kilku blogujacych dziewczyn widzialam wianuszki z paseczkow roznych tkanin i koronek. Bardzo mi sie spodobaly wiec wydlubalam takie cosik ;





No i co bylo nie lada wyzwaniem , bo przy uzyciu maszyny do szycia, do kompletu z jednym z wianuszkow takie oto serduszko -zawieszka;



Chcialam sie rozpedzis i uszyc poduchy na krzesla , ktore maja byc na ganeczku, ale chyba mnie to chwilowo przeroslo i pewnie pojde do sasiadlki-krawcowej po prosbie ;)

Mialam sie pochwalic juz jakis czas temu, kupilam sobie od Ani piekne kolczyki-sloneczniki. Uwielbiam motyw slonecznikowy na wszystkim. A kolczyki sa naprawde sliczne. dziekuje Aniu :)


A jutro czekaja mnie jak sadze przemile odwiedziny. Spotkam sie z Barbara , ktora byla jedna z wylosowanych w moim candy :) Nie moge sie doczekac.

Ciagle czekam na pokazanie Wam mojego ganeczka, ale jakos tak nie jestem pewna czy juz sie nadaje do pokazania, no i brak tych poduch na krzesla.... ech zobaczymy moze sie odwaze :)

Jak zwykle dziekuje wszystkim , ktorzy mnie odwiedzaja. Mnie wielką przyjemnosc sprawia zagladanie na Wasze blogi, staram sie zawsze cos napisac. I jestem niezmiennie zachwycona Waszymi pomyslami , umiejetnosciami, naprawde zazdroszcze. Pewnie nie raz wykorzystam Wasze pomysly . :)

16 komentarzy:

  1. No proszę ale twórczo się zrobiło !
    Świetne wianki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne te twoje wianki cos w moj desen.moze tez sobie takie zrobie? a tak pozaty umiesz robic piekna bizuterie ja mam do tego 4 lewe rece.totalne beztalencie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no i pierwsze koty za płoty. Ja Ci powiem, nie ważne co, nie ważne jak, ważne że Twoje.. wiem coś o tym - musisz mi uwierzyć.. moje koszmarki, które robię w wolnych chwilach są wszędzie w naszym domu i nie ważne czy są piękne czy nie..są moje .. I Twoje wianki, które uważam, że wyszły Ci bardzo dobrze, to mam nadzieję, tylko dobry początek.. teraz to już hurtowa produkcja tylko Ci pozostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ktoś nie wierzy w siebie?! A to wielki błąd, bo super wianki Ci wyszły:) Mój faworyt to ten pierwszy, ale każdy ma coś w sobie. Sama mam ochotę, żeby taki sobie sprawić.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki super! Zawieszka też bardzo ładna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestescie kochane :) Normalnie skrzydel dostalam i moze rzuce sie na to szycie poduszek hihi.

    Majowababciu, wianuszki sa naprawde proste wiec sprobuj, jesli masz jakies scinki to na pewno wykombinujesz sobie wianeczek.

    Tabu,Moje koszmarki juz wisza i powiem Ci ,ze moja kolezanka jak zobaczyla powieszony na scianie wianeczek,ten z pirwszego zdjecia zapytala; a po co Ci takie kolo ratunkowe??hehe

    Mia,masz troche racji;) ale taka sie juz chyba urodzilam,ze lekki klopot z wiara w siebie mam, ale co tam... pracuje nad tym ;)

    Mario i Zulo , dziekuje za mile slowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszki i serduszko śliczne, widziałam w realu;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja gratuluję spotkania i mam na dzieję na odwiedziny u mnie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu jeszcze raz dziekuje za spotkanie:) Janeczko, dziekuje,ze do mnie zajrzałas, ja tez mam nadzieje na spotkanie i mysle,ze w przyszlym tygodniu sie poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianki śliczne, szczególnie te 2 ostatnie mi się podobają :)
    A zawieszka, jak niby po raz pierwszy, jest idealna.
    Kolczyki fajne kupiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, slowo idealna w polaczeniu z moja zawieszka jest wprost niesamowite! dziekuje Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że też wianek zrobiłaś:) ja też wczoraj zrobiłam:) a serducho super Ci wyszło:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze te wszystkie wyroby, a szczegolnie serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na zabawę blogową u mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana
    Piękne wianki podziwiam
    a serducho wyszło Ci przesliczne.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. haha :-D ja też mam fisia na punkcie równo wywieszonego prania, jak miło wiedzieć, ze nie jestem w tym odosobniona. Też bardzo lubię słoneczniki, ciągle je fotografuję i wrzucam fotki na bloga, a z internetu ściągam grafiki słoneczników, by móc je wykorzystać w swoich pracach :-), zapraszam więc do siebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń