niedziela, 24 października 2010

Fartowny dzien.



Mialam dzis napisac ,ze mam okropny dzien, a wlasciwie okropny tydzien...ale nie, dzisiejszy dzien stal sie wyjatkowo fartowny i mily, choziaz wcale sie tak nie zapowiadal.
Pierwsza niespodzianka to moja wygrana w candy u Magdy z W doniczce z lawenda . Zostalam dzis wylosowana i wygralam piekny obrusik :) Bardzo Magdzie dziekuje i przesylam buziolki.


Nastepna wielka niespodzianka to wyroznienie, ktore przyznala mi Iga.z Kuferka roznosci

To dla mnie bardzo mile i szczegolne wyroznienie.W zasadzie jestem z natury chyba niesmiala, choc nadrabiam to mina i nie mam wiary w siebie , wiec to,ze ktos zauwazyl mnie i postanowil w jakis sposob wyroznic jest bardzo wazne. Chociaz oczywiscie kazde Wasze slowo , kazdy komentarz jest dla mnie wyroznieniem. Jednak dzis , to juz takie bardzo oficjalne :)
Dziekuje Ci Igo baaardzo. Poprawilas mi dzis nastroj i moje zle samopoczucie
zniknelo .
Kiedy otrzyma sie to wyroznienie zasady sa takie, ze nalezy wybrac 12 osob , ktore chcemy wyroznic. Ja nie jestem w stanie tego zrobic. Chcialabym wyroznic kazdy blog na ktory zagladam , kazda z Was cos wnosi do mojego zycia. Dlatego niech zostanie tak jak jest, przyznaje moje prywatne wyroznienie Wam wszystkim...
Dziekuje ,ze do mnie zagladacie , i mam nadzieje ,ze sie czasem usmiechacie przy tej wizycie :)

7 komentarzy:

  1. Niesiu :-), z tego wszystkiego zapomniałaś mi posłać swój adres na maila, żebym mogła wysłać obrusik :-), gorąco pozdrawiam :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no szczesciaro gratulacje .naprawde trzeba cie wyroznic .starsz sie ,szyjesz dekorujesz cos z ciebie bedzie ,no chyba ludzie beda zciebie nie?
    pozdrawiam trzymaj sie goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję farta! Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Dobro powraca :)
    Napisałam pod ostatnim postem komentarz i wcięło go :( A tak się zachwycałam Twoimi wytworami :)
    Mam pytanko - jakiej grubości filcu używasz?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdaleno, juz wyslalam maila, faktycznie zupelnie zapomnialam, ze trzeba wyslac przesylke na jakis adres hihi ;)

    Aniu , dziekuje i pozdrawiamm
    Halinko, wiesz,ze masz u mnie szczegolne wyroznienie :)
    Bestyjeczko, dziekuje i pozdrawiam
    Mia, dziekuje , ciesze sie ,ze podobaja Ci sie moje wypocinki :) Ale wlasnie sie dowiedzialam ,ze nie tylko Twoj komentzarz sie nie zapisal.... A jesli chodzi o filc to do szycia literek uzylam cieniutkiego 1 mm , on jest takie mieciutki i sie uklada odpowiednio a do kalendarza okolo 2mm ,jest odrobinke sztywniejszy wiec te kopertki sie ladnie trzymaja, chociaz mysle ,ze ten cienszy tez by sie nadawal :) aha, kupowalam oczywiscie przez internet na "allegrusie"

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i wygranej oczywiście również! I życzę żeby następny tydzień był jeszcze lepszy.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń