piątek, 8 października 2010

Prosze kreatywne duszyczki o podpowiedz :))


Taka mam wlasnie prosbe. Macie dziewczyny glowy pelne pomyslow, przerabiacie, malujecie ,odnawiacie, zdecydowanie wiecej i piekniej niz ja. Dlatego ma taka przeogromna prosbe. Mężuś mój dostal od Panów Złomiarzy takie oto cos, co chyba oryginalnie bylo swiecznikiem.W tym stanie jaki przedstawia aktualnie , moim zdaniem sie nie nadaje, i cos z tym trzeba zrobic . Tylko co?...Czy pozostac przy swieczniku? przemalowac? a moze zrobic z tego cos zupelnie innego.a moze na smietnik ?... Wierze,ze pomożecie :))



12 komentarzy:

  1. Witaj, po pierwsze ja bym przemalowala, na bialo rzecz jasna z lekkimi przecierkami moze byc.
    Nic nie przychodzi mi do glowy, jak pozostawic to cos swiecznikiem, jak wlozy sie wszedzie swieczuszki moze byc fajny efekt po ich zapaleniu, a do srodka mozna zrobic jakas sezonowa dekoracje, niedlugo swieta wiec jakas swierkowa z bombkami bylaby swietna tylko trzeba uwazac aby sie nie zajelo ogniem.
    Pozdrawiam, i bede sledzic dalsze propozycje, ciekawe co wykombinujesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokupiłabym łańcuchy, haczyki i zmontowałabym wiszącą półkę nad kuchenną "wyspę".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Atenko, pomysl ok, nawet juz sobie wyobrazilam jakis swiateczny gadzet na srodku. zastanawiam sie tylko jak wysoko powinno to byc powieszone... na pewno przemysle kwestie swiecznikowa.

    Mario, przyszla mi do glowy kwestia wieszaka-półki, tylko nie wiem czy to by zdalo egzamin jesli ja nie mam wyspy w kuchni i raczej miec nie bede bo chyba mam za mala kuchnie , chociaz zawsze bardzo o wypie marzylam... Nie wiem czy tak samotnie dyndajacy wieszak nie bedzie dziwnie wygladal?

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysl dobry .no ja bym pomalowala na bialo przetarla jakos i faktycznie lancuchy albo fantazyjnie drut splatany i swieczni w srodek .lampa jak sie patrzy moze byc w domu nad stolem lyb w ogodzie albo na twoim pieknym ganku

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieśka, ja też nie mam wyspy w kuchni, a se kupiłam taki wieszak w IKEA i powiesiłam w oknie, z tym że ja je nie otwieram, tylko uchylam, więc mi wieszak nie przeszkadza.
    Jakie to to jest w ogóle duże??
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. No to propozycje już masz, tez bym zostawiła jako świecznik, ciekawi mnie co wykombinujesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie propozycje biore pod uwage :)Na pewno pomaluje na bialo. i doczepie łańcuchy. i jak juz bedzie wisialo to zrobie przymiarki , czy lepiej jako wieszak-półka czy jako swiecznik.
    Jesli chodzi o wielkosc to jest 50/50cm, a ta mniejsza czesc 25/25.

    Dzieki dziewczyny za sugestie . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Następna śliczna rzecz do Twoich zbiorów;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam Niesiu, ja też bym pomalowała ale nie na biało, tylko na srebrny kolor z dodatkami czarnego, dodałabym zawieszki i powiesiła na takiej wysokości aby nikomu nie przeszkadzalo. Dodałabym jeszcze coś do środka żeby wygladało jak "piramida", czyli najpierw środek, a później większa część. Takto sobie wyobrażam:)
    Pozatym świetny świecznik, gra na wyobrażni;)
    pozdrawiam cieplutko (bo u mnie zimno a ja chora w dodatku:( )

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym pomalowała na ciemny czerwony. Białe świece ładnie się odznaczają wówczas. I wyróżniałoby się w masie białych ozdób.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja myślę, że najfajniejszy pomysł z żyrandolem :) ja sama kiedyś planowałam, ale nie spotkałam jeszcze nic takiego co by się nadawało :) a tu taka mała inspiracja jak to może wyglądać

    http://img684.imageshack.us/i/041209c4e1559da25f44239.jpg/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny nabytek......pozazdroscic.
    Kolorek ?taki by wkomponowal sie w wystroj.W srodek swiecznika wmontowalabym wkladeczke/wiele zastosowan/.A w wielkanocne swieta w miejsce swieczek ,zasialabym rzezuche/waciki zwilzone i nasionka/.co ty na to?:)

    OdpowiedzUsuń