wtorek, 26 października 2010

Wymianka

Jakis czas temu poznałam pewną przemiłą osóbkę.Halinka , o której mowa , zaproponowała mi wymianke.Musze powiedzieć ,że to fantastyczna babeczka,zwariowana , zakręcona i wesoła , która wspiera mnie kiedy mam doła. Dziekuje Halinko:))
Ponieważ moja paczuszka juz dotarla moge pokazac co dla niej zrobiłam. Halinka powiedziała mi ,ze jej ulubionym kolorem jest czerwony, zrobiłam więc zestawik ; naszyjnik i kolczyki:



A na dokładkę koraliki w szarościach ;



Ciesze się ,że Halince mój prezent się podobał. Miałam dużą treme , ale udało się :)

Pozdrawiam cieplutko i buziole dla wszystkich :))

8 komentarzy:

  1. o mather talking to mnie? prezencik pierwsza klasa mam nadzieje ze moj tez ci przypadnie do gustu juz niedlugo.zestawik pikny wiec zamowie na swieta jeszcze dla rodzinnki bo sie spodobalo a co? hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki sa fajne.
    Dostalas piekna bizuterie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko, tak, to o Tobie :)\
    OLQA, dziekuje
    Atenko, wymianki sa super :) A bizuterie nie ja dostalam , tylko zrobilam i podarowalam Halince :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna, zwłaszcza te szarości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za udział w moim Świątecznym candy!Życzę powodzenia w losowaniu:)
    Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, wygrałaś u mnie Candy więc odezwij się do mnie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń