sobota, 13 listopada 2010

CANDY WYNIKI !!!!

"Nadejszla wiekopomna chwila ...." i losowanie odbylo sie. Jako komora maszyny losującej wystąpil mój Mąż, którego poprosiam o podanie numerka od 1 - 25 , odliczylam jeden post bo byl zapytaniem Ani. I tak szczesliwą mam nadzieje zwyciężczynią jest Duża Mała Mi .
Poprosze Cię kochana o adresik , bo chcialabym w poniedzialek wysłac paczuszke.

Wszystkim , ktorzy brali udzial w mojej urodzinowej zabawie , bardzo bardzo dziekuje. :) Mam nadzieje niebawem wyprodukowac kolejne drobiazgi do rozdania .
Ja tymczasem idę swiętowac , a póki co ściślej mówiąc do świętowania sie szykować. Wieczorkiem babska posiadówka z okazji kolejnego roku na karku ;)
Pozdrawiam Was cieplo i zycze miłego dnia.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję:))

    Ciepło pozdrawiam i dziekuję za odwiedzinki na blogu!Buziaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wylosowanej i życzę udanej imprezki! sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużo zdrowia i więcej wiary we własne możliwości. Chciałam złożyć Ci życzenia telefonicznie, ale okazało się że nie posiadam Twojego numeru. Pozdrawiam serdecznie i udanej zabawy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i marzeń spełnienia, szczęścia i pomyślności, a na wieczór dużo gości i miłej zabawy :)

    A wylosowanej gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Zycze nie tylko zdrowia, szczescia i pociechy z rodziny, ale takze znalezienia wielu wspanialych staroci i skarbow.

    OdpowiedzUsuń
  6. zwyciężczyni gratuluję ... :)
    a Tobie Niesiu udanej , urodzinowej, babskiej
    posiadówki ... i jeszcze raz wszystkiego naj...naj...najlepszego :)))
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urodzinowe zyczenia spelnienia marzen.!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    Dzięki, dzięki, teraz tylko wyglądać listowego :D

    OdpowiedzUsuń