sobota, 20 listopada 2010

Świąteczna wymianka u Artnovy :) i lampy po malowaniu

Dzis chcialam tylko pochwalic sie prezentami wymiankowymi. Artnova zorganizowala u siebie swiąteczną wymianke. Ja na te okolicznosc przygotowalam prezent dla Bozeny. Filcowe korale w jej ulubionych kolorach , zawieska z serduszek i podkladeczki.



Ja dostalam całą masę cudeniek. Szkatułka zdobiona technika decoupage, ręcznie robiony notesik i mase smakolykow , oraz przewodnik po miescie Bozeny :) Dziekuje slicznie za te prezenty :) Taki Mikołaj to prawdziwy skarb :)))






Zrobilam zdjecia lampom , ktore zawisly nad stolem w jadalnie, wczesniej byly ciemno szaro jakies , a teraz w wersji bialej. Mam taka samą lampe w kuchni , ale sporo większą. Niestety moja kuchnia nadal nie nadaje sie do pokazania szerszej publicznosci ;)Mam nadzieje, ze doczekam dnia kiedy bede miala sie czym w mojej kuchni pochwalic, a narazie dalej plac budowy... ;)




Pozdrawiam wszystkich cieplo

14 komentarzy:

  1. o matko i corko jakie cudownosci dostalas
    strasznie podoba mi sie ta szkatulka ,przepiekna.a i twoje wyrobki nienajgosze ,fajne te podkladki.ja chyba sie zabije ze moje niedochodza.a lampy jak juz wczesniej wspominalam wystrzal ,i nieprzsadzaj z ta twoja kuchnia takie pieknosci jak szafki babuni to zadko sie spotyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampy są piękne, ale jeszcze bardziej podoba mi się to wielgachne okno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Halinko dzieki :)
    Dusiu! Ja tego okna nie cierpię !! haha ...Mowie na ten wykusz z oknem pogardliwie "dziób"! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. LAMPY SĄ DE BEST. Po prostu brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty dostałaś , ale i Ty piękne
    przygotowałaś :)
    lampy superowe ... okno faktycznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czaderskie te lampy
    a dziób niczego sobie, tylko, że pewnie nieustawny co ??
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne wymiankowe prezenty, a lampy czaderskie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze wymiankowe prezenty:)
    A lampy wspaniale wyglądają:)Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty super zarówno twoje otrzymane jak i te dla Bożeny.
    A jadalnię masz piękną ... zaintereswoał mnie widok z okna, mieszkasz w górach Niesiu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampy są genialne *__* a Mikołaj zacny. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje dziewczyny. Ciesze sie ,ze nasze lampy sie spodobaly. Co prawda moja sasiadka jak przyszla zobaczyla lampy i pyta niepwenym glosem; ooo lampy masz .... bedziecie z nimi cos jeszcze robic....?

    Kerry-Marta , niestety nie mieszkam a górach, wrecz przeciwnie. Cale zycie nad morzem, teraz sie od moza oddalilam o jakis 40 km.... tylko :)a bardzo bym chciaa znacznie wiecej....ale kto wie moze kiedys

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty a tego dużego okna też ci zazdroszczę.U mnie miało być coś podobnego w salonie ale podczas budowy gdy wyjechałam na chwilę to mi zamurowali. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    lampy rewelacyjne!!! gdzie takie kupiłaś? ja takich poszukuje do swojej kuchni:) widziałam takie w Norwegii i bardzo na nie zachorowałam :)
    okno też spoko :) masz piękny dom i super styl :)
    pozdrawiam serdecznie
    ula

    OdpowiedzUsuń