poniedziałek, 8 listopada 2010

Szafeczka w jadalni :) stan niedokonczony

Na szybko , szafeczka od Babci , oczyszczona i zawieszona.Uzylismy tej gałki ,ktorą mąż znalazł w piwnicznych skarbach. Jetsesmy niecierpliwi , wiec nie mogła zaczekac , chcemy ja jeszcze jakos pomalowac, ale sama nie wiem jak . w jadalni stoja takie wlasnie surowe mebelki w wiejskim stylu , i nie mam pojecie jak je wykonczyc, myslalam o rozcienczonej bejcy i wybieleniu woskiem , ale nie jestem jeszcze przekonana, no i nie wiem jaki bedzie ostateczny efekt, wiec to troche takie błądzenie po omacku. ale sie zobaczy... A narazie wygląda to tak.A! wykorzystalam do dekoracji tabliczke ze skrzyni z poprzedniego posta, butelki od mleka i kubeczki , ktore kiedys kupilismy na targu ze wszystkim w Niemczech.





Ta szafeczka ,ktora stoi na podlodze kupiona byla na gratach za 60zl, pan od którego ja kupowalismy mowil,ze to taki warsztat do garazu lub piwnicy.... haha pukalismy sie w czolo na jego słowa hihi a tak wyglada w srodku, i to ten srodek nas ujął
Poza tym byla pomalowana dwoma warstwami farby olejnej, na wierzchu czarną , po spodem zieloną...



a wisząca wyglądała tak, to dla tych co nie widzieli poprzednich postów :)



Na specjalne zyczenie Ani zblizenie kubeczków




To tyle. Dziekuje baaardzo baaardzo za Wasze komentarze pod poprzednimi postami, wypatruje ich niecierpliwie, bo dają mi wiare ,ze moje wariactwo ma jakis sens :)

Zostało jeszcze kilka dni do mojego losowania urodzinowego, wiec zapraszam TUTAJ

Wszystkim Wam zycze milego dnia i duuzo usmiechu, przesyłam jak najbardziej pozytywne mysli i usciski.

10 komentarzy:

  1. Wygląda jakby ta ściana czekała na taką właśnie szafkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się razem prezentują
    szafka w środku bombowa

    może pomaluj oba meble białą farbą, metodą suchego pędzla, a potem mocno poprzecieraj na kantach - będą super pasowały do reszty surowych mebli
    coś jak tu - http://1.bp.blogspot.com/_dsVMCEdm3V8/TDGyFq_Tb4I/AAAAAAAABVM/74fPO_WfSKg/s1600/P1090998.JPG

    kubki w krowy są debeściarskie

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz fajne pomysły. Życzę Ci żebyś była bardzo zadowolona z ich realizacji. Może wybierzesz się do Gdańska w niedzielę??? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie szafeczki świetnie do siebie pasują, a jakby je tak ładnie wyszlifować na gładko i matowym lakierem pociągnąć? Kiedyś widziałam takie cudeńka *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę zbliżenie na kubki. Zawiesiłam info o Candy, ale nie znalazłam bannerka. A buuu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu , Zosiu, dziekuje , tez mam wrazenie ,ze sciana czekala na tą własnie szafeczkę

    Kasiu, dzieki za inspiracje, wyglada na to ,ze chyba tak wlasnie pomalujemy

    Janeczko , Duza Mala Mi , dziekuje za odwiedzinki i mile slowa

    Aniu , specjalnie dla Ciebie zblizenie kubeczkow, a co do banerka, to po prostu wrzuc zdjecie z linkiem na boczny pasek, ale nie musisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ajajjajajajajajajjaja super ta szafka wyszla extra i ta lawenda na niej naprawde county.ja to bym w tej szafce z szufladami siedzila caly dzien i grzebala i ukladala uwielbiam takie zakamareczki .i czy przypadkiem wszafce na dole nie stoja nalewczki? miam miam miam?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj serdecznie !!!!
    Właśnie do Ciebie trafiłam i.... bardzo się cieszę, że znalazłam drugą taką wariatkę, jak ja. Ja też uwielbiam stare przedmioty.
    Na wszelkiego rodzaju targach zawsze szperam w starociach.
    A łączy nas jeszcze syn - mój też jest Staś (3,5 roku)
    Pozdrawiam cieplutko
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się to zgrało - szafka wisząca i ta stojąca. Moi rodzice w swojej klamociarni też mają podobną szafkę ... niestety już trochę zniszczona przez kołatki czyli drewnojady (korniki wystepują tylko w "Żywym drzewie")ale myslę, ze w lato zaczne sie ich pozbywać ... specjalnymi srodkami.
    Kubeczki jak mleczne marzenie ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń