piątek, 26 listopada 2010

U MNIE TEŻ ŚWIĘTA :))

Nikogo na pewno nie zaskocze ,ze poscik jest w tematyce swiatecznej. Postanowilam ,ze w tym roku choinka i okolice będą przystrojone ozdobami przeze mnie uszytymi :)Ciągle co prawda uczę się współpracy z maszyną. Oczywiscie nadal klnę jak szewc przy tej robocie. Inaczej sie chyba nie da. Z reszta Ona (maszyna) też zaczęła wydawac różne dziwne dzwięki . Niestety nie znamy się na tyle , zebym mogła rozszyfrowac o co może chodzić ;)Ciągle też jestem niezadowolona do konca z tego szycia. Ni wiem jak wykonczyć te gadzety , jak wszyć srodek ,zeby wszystko wyglądało precyzyjnie i było dopracowane . Wiec te wytworki nie są doskonałe i jak by co , to wiem o tym :))Ale mimo tych wszystkich moich niedostatków jestem zadowolona. Mam jeszcze w głowie kilka rzeczy ,które chciałabym uszyć. A narazie wnaoglądałam sie przeróznych prac i nimi zainspirowana uszyłam taki bucik . Nie do konca jestem pewna czy jest swiąteczny , ale chyba podoba mi się , nawet jeśli świąteczny nie jest ;)



Wszystkie materiały , które używam są ,ze tak powiem z odzysku. Z kasą u mnie troszkę krucho, więc kombinuję jak mogę, tne zaslonki, obrusy i inne szmatki, czasem w lumpeksie trafi sie cos za grosze . I tak np wpadla mi w ręce taka niby patchworkowa szmatka i uszylam "skarpety"




Zeby nic się nie zmarnowało wykorzytsałąm niemal wszystkie scinki i powstala choineczka i serduszka





Niedawno kupilam sobie wymarzony pistolet na gorący klej , i od razu przystąpiłam do pracy. Tuje z ogródka straciły kilka gałązek a ja zyskałam wianuszek :) reszta oczywiscie ze skrawków wyżej opisanego materiału.



To by było tyle z mojego szyciowego szaleństwa a raczej radosnej twórczości ;)

Musze się za to pochwalić prezentami od Halinki- Majowejbabci. Jakis czas temu umówiłysmy sie na wymiankę.Wszystko strasznie sie przedłużyło , w paczce do mnie w londyńskiej poczcie szukano chyba wąglika ... ale ostatecznie po interwencji paczuszka doszła. Dostalam wykonany przez Halinke wieszak na kalendarz , ozdobne szpatułki, filc , gazetki ze swiątecznymi inspiracjami i inne drobiazgi. A w drugiej przesyłeczce, która szla do mnie dla odmiany tylko kilka dni przykeciał aniołek i pachnący bukiecik lawendy... Dziękuje slicznie Halinko :)




Pozdrawiam slicznie :) papatki

20 komentarzy:

  1. nie ma za co.no moze troche ;) bo ja przeciez mam korale. a tak co do twojego szyjcia to super jest.widze ze uszylas te skarpety o ktorych rzesmy rozmawialy wyszly pieknie.naprawde super.i ten material pasowal do tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesiu jak znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia choć nie mam pojęcia czy lubisz takie zabawy ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Swiateczne ozdoby swietne, a najbardziej mnie zachwycil bucik z pierwszego zdjecia, musze tez cos podobnego uszyc.
    Pozdrowionka sle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szycie wychodzi Ci coraz śliczniej, pomysły masz świetne;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szyj Niesiu,szyj, bo bucik rewelacja-przydałby się drugi do pary!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy tworzysz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten pierwszy bucior podoba mi się najbardziej. Jest taki krasnalowo-bajkowy. Naprawdę bardzo fajny Ci wyszedł:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bucik fantastyczny! Reszta prac też śliczna. A "Ktoś" kiedyś mówił, że nie potrafi szyć ;) I prezentów gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bucika uszyłaś i skarpety również :)))
    i nie mów , że nie potrafisz :)
    fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. BUCIK NA SAMEJ GÓRZE JEST PO PROSTU REWELACYJNY- KOJARZY MI SIĘ Z BUTKAMI KRASNALI:)
    pOZDRAWIAM SERDECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty pracowita jesteś! To już prawie produkcja hurtowa :) Ta skarpeta z zawiniętym noskiem jest cudna! Uszyję taką na przyszłe święta, bo na te już nie wyrabiam z planami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bucik jak najbardziej świąteczny i bardzo sympatyczny, piękny materiał kupiłaś i śliczne poszyłaś z niego dekorację. Wianek wyszedł Ci cudny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawstydzam się, gdy widzę tyle przeróżnych tworów świątecznych. Ja ciągle w tyle...:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. super ten kozak! dziękuję za odwiedzinki!

    OdpowiedzUsuń
  15. To bardzo milo Niesiu, ze mnie odwiedzilas i ze moja chata sie podoba. A mnie podobaja sie bardzo Twoje rzeczy, to prawdziwe cacka.
    A wsrod nich najsliczniejszy jest bucik, taki krasnalkowy i wyglada jak z bajki.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze jak najlepszych pomyslow.

    OdpowiedzUsuń
  16. Swiateczne ozdoby...cudne, jednak moim faworytem jest bucik ze zdj. nr 1
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiło się miło i świątecznie :) a jak zapach tego tujowego wianka?

    OdpowiedzUsuń
  18. Bucik jest przecudowny taki trochę elficki, trochę bajkowy ale na pewno zimowy i świąteczny. Podziwam Cię Niesiu, ze potrafisz zrobic coś z niczego. ten kolorowy materiał jest extra. Takie ozdoby w stylu rustykalnym, bardzo fajnie to skomponowałaś. No i prezenciki dostałaś ładniutkie. Dobrego dnia Ci zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy bucior zakręcony niczym płoza sań Mikołaja... świąteczny bez dwóch zdań i bardzo ale to bardzo piękny!!!

    OdpowiedzUsuń