wtorek, 2 listopada 2010

Urodzinowe candy

Ostatnio mam wiele szczescia w losowaniach, wygralam u Magdy i u Elamiki. Od magdy juz prezencik dostalam i chwalilam sie w poprzednim poscie. Obrusik jest sliczny, dzis byla u mnie przyjaciolka i od razu wpadl jej w oko :)) Na prezent od Elamiki jeszcze musze poczekac , a jak dojdzie to sie pochwale .
Tak sobie pomyslalam,ze jest okazja ,zeby obdarowac kogos z Was.Niebawem swietuje,zbliza sie nieublaganie dzien moich urodzin.Dlatego oglaszam male candy urodzinkowe. Bedzie mi baardzo milo jesli ktos zechce wziac w nim udzial. Do wylosowania dwie serduszkowe zawieszki , swieczuszki oraz filcowe korale, ktore na ta okolicznosc zostaly przygotowane :)
Zasady sa wszystkim znane wiec .... zapraszam serdecznie .
Losowanie odbedzie sie 13 listopada z wiadomych juz wzgledow :))



26 komentarzy:

  1. chciwa jestem zapisuje sie ,na takie slicznosci to pierwsza jestem

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jestem prawie pierwsza, też się zapisuję! Pozdrawiam
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na takie słodkości grzech się nie zapisać!!! zapisuję się zatem i ja :]
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczynią. Cukierasy nieziemskie. Zapisuję się niezwłocznie. Banerek zawiśnie wieczorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja sie przyłączę po te wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  6. No i ja do ogonka ;) trafiłam tu przez czyjś bannerek, ale nie omieszkam zostać dłużej, jako, że sama posiadam instynkt chomika - szperacza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Candy to jednak swietny wynalazek.Mozna dzieki nim poznac bardzo kreatywne osoby i ich miejsca w sieci.Ciesze sie,ze do Ciebie takze trafilam i zapisuje sie czym predzej

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry Wieczór

    Serduszko bije w rytmie cha-cha teraz mój e-mail na ten wspaniały blog wkracza.


    pozdrawiam

    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukiereczki kuszą wielce, więc ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmm przegapiłam więc się zapisuję ... Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce : ))

    zygata.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat sto lat ; ) i ja cichutko staję w kolejeczce i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuje sie i ja.
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja popełniłabym grzech zaniechania nie zapisując się na Twoje losowanie;-)))
    Szybciutko dopisz mnie do listy;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!!! Wszystkiego dobrego! :) A na candy się zapisuję :) Info wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję wygranej :)
    a w twoim candy stawiam się i ja w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 100 lat! 100 lat! słońca i uśmiechu. Chętnie staję w kolejce po słodkości. Pozdrawiam i zapraszam do siebie na moje candy. Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie ustawię się w kolejce... kocham takie serduszka...a sama uszyć nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też sie chętnie zapisze.
    Pozdrawiam jesiennie
    Halian

    OdpowiedzUsuń
  20. It's a wonderful candy! Link on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesiu tak dawno do Ciebie nie zaglądałam i tak się pozmieniało:) a tu proszę urodzinki i candy.
    No więc, życzę wszystkiego co najlepsze:) i spełnienia marzeń oczywiście:)
    No i na słodkości się zapisuję, bo serduszka są przepiękne:)
    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że zdążyłam, bo masz dla nas mace cudowności :).

    I już życzę wszystkiego najlepszego :).

    OdpowiedzUsuń