niedziela, 19 grudnia 2010

Komu buteleczki ? ? ? BUTELECZKI JUZ ROZDANE ! :)



Pisałam kilka postów wcześniej , ze część butelek z Babcinej piwnicy będzie do oddania. Być może jest wśród Was ktoś kto chciałby wykorzystać takie butelki do dekoracji, ja wykorzystałam :)
Butelek mam do oddania kilkanaście , więc znajdzie się coś dla kilku osób . W większosci są brązowe, jest kilka zielonych i przeżroczystych ...

Dla ścisłości dodam , ze chce rozdzielić buteleczki dla kilku osób :)) !!

Jeśli ktoś chcialby takie buteleczki mieć u siebie to zapraszam . Prosze o komentarz pod postem .:)
Miłego dnia wszystkim życzę

15 komentarzy:

  1. O to ja bym się może uśmiechnęła :) marzy m się taki "starodawny: koszyczek z prętów, pełen butelek z wekowymi kapslami *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez bym poprosila. Jezeli jeszcze sa to poprosilabym te przezroczyste.

    buziakczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra duszyczka z Ciebie Niesławo, rozdajesz prezenty.
    Pozdrawiam cieplutko chociaż -15*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mala Mi , podaj prosze swoj adres bo nie wiem czy gdzies nie posialam :)

    MaJu poprosze o Twoj adresik , biale zarezerwowane dla Ciebie , sa 3 sztuki :)

    Mario, dzieki :)

    zostaly jeszcze buteleczki zielone i brazowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie też bym skorzystała jeśli można.Marzą mi się takie brązowe.jedna 1,5 l już mam i chołubie ją jak cenny skarb.Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja z wielka przyjemnoscia przygranelabym jakies butelki, jesli jeszcze sa ;) oczywiscie! Uwielbiam taki styl...juz widze czeska sliwowice w takich butelkach!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu , Asiu, podajcie prosze Wasze adresy :)
    Tak mysle,ze przydziele po 3 sztuki na osobe.
    z moich obliczen wynikja ze zostaly jeszcze 3szt wiec zapraszam ostatnią chętną osobę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zostały jeszcze 3 to ja chętnie przygarnę :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiulka poprosze o adres

    I tak rozdawnicto buteleczkowe uważam za zamkniete !

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Niesławo - wpadam do Twojego saloniku z rewizytą i jak zwykle u Grażusi bywa... jest spóźniona:))) Widzę, że na buteleczki się nie załapię, ale jak mawiała moja mama:"kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi":) Niesławo rozejrzałam się po saloniku i muszę przyznać, że bardzo tu u Ciebie miło i przytulnie. Jeżeli pozwolisz, to będę do Cibie zaglądała częściej - tylko dopiero po świętach, bo teraz mam bardzo ograniczony czas.
    Niemniej życzę Ci zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku - pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grasza! Bardzo mi milo ,ze zajrzalas i ,ze Ci sie tu podoba. :) zapraszam na stałe :) Przykro mi ,ze nie zdążyłaś na buteleczki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojojoj, szkoda że nie trafiłam wcześniej:( takie piękne buteleczki, ehh
    Może wyszperam gdzieś na necie..

    pozdrawiam ciepło (bo u nas ok -5st)

    OdpowiedzUsuń
  13. DOROTA, MARTA, STRASZNIE MI TERAZ PRZYKRO ,ZE DLA WAS NIE MAM JUZ BUTELECZEK... :(( POZDRAWIAM CIEPLO

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Niesiu nie martw się, i niech Ci nie będzie przykro np za taką "fujarkę" jak ja :)
    Zdarza się i nosek do góry:) Święta idą:)
    pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń