sobota, 18 grudnia 2010

Pierwsze kwiatki ...

A dzis na opak nic swiątecznego.
Pierwszy raz ufilcowalam kwiaty. Dotychczas tylko kuleczkowałam , i z tych kuleczek powstawały korale i kolczyki. Tym razem 3 kwiaty z których zrobiłam broszke .Troszke sie martwie czy to twor udany. Na zdjeciu nijak nie moglam pokazac rzeczywistego koloru ( wrzosowy z fioletem ) ani wogole faktycznego wyglądu broszki. Czekam wiec z duszą na ramieniu na Wasze opinie ....







teraz o niespodziance spodziewance. Jakis czas temu Iga napisala ,ze chciałaby wysłac do mnie jakiś drobiazg . Ten drobiazg wczoraj przyniósł listonosz. Byłam zaskoczona , bo nie spodziewałam sie takich prezentow. Moj synus powiedzial ze "to psecies psysłal Świety Mikołaj! " i miał racje! Dziekuje Ci bardzo Iguś , prezenty są śliczne . O nikim nie zapomnialas. :) Dziekuje



Dziekuje Wam kochane duszyczki za odwiedziny , i jak dotąd za same miłe słowa. :)

9 komentarzy:

  1. ja dalej trzymam swoje.broszka bardzo mi sie widzi na bialym sweterku. a prezenty zawsze ciesza serce.sliczne mi najbardziej podoba siekon na biegunach

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka śliczna! I prezentów gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bardzo zdolna Agnieszko :)
    broszka jest urocza ... :)
    cieszę się , że niespodzianka-spodziewanka
    podobała się :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna broszka.Śliczne zestawienie kolorków!
    Prezenty super!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. broszka śliczna, mam nadzieję że kolory na żywo są troszku żywsze, bo u mnie wyglądają strasznie smętnie ;)
    ale kształt i pomysł rewelacyjny :)
    a Mikołajka się spisała na medal :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty przesliczne...jestem pod wrażeniem!Cudo!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko , mnie tez konik na biegunach bardzo sie podoba, ale łapki do kuchni są super praktyczne :)
    Zula dzięki :)
    Iga, jeszcze raz dziękuje za prezenty , jestes prawdziwym Swietym Mikołajem
    aagaa , dziekuje , ciesze sie ,ze sie moj tworek podoba
    Kasiu, dzieki , faktycznie w rzeczywistosci kolory sa nieco ostrzejsze, ale tez nie jakos bardzo , w kazdym razie na zdjeciu wyszly inaczej...
    Peninia , dziekuje pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzień dobry Niesiu...czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?bo ja własnie pokochałam Ciebie taką miłością za Ciebie,za starocie,za zapach powietrza po deszczu i za....ciepło,które bije od Twojego pisania.Dziękuję,że jesteś i pozwól mi proszę zaglądać do Ciebie czasem.
    chmurna

    OdpowiedzUsuń
  9. Krysiu. Twoje słowa są dla mnie niezwykle miłe i ważne. To niesamowite ,ze nie znając mnie napisałas cos tak cieplego i serdecznego. Zawsze jestes tu mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń