poniedziałek, 13 grudnia 2010

Prosze o pomoc w ustawieniach na blogu

Mam wielką prośbę o pomoc w pewnej sprawie. Chodzi mi o moją nazwe - nick , która wyświetla mi się kiedy dodaje jakiegoś bloga do obserwowanych. Wyświetlam się wtedy jako - drozaga, bo taką nazwe wybralam chyba kiedys kiedy logowalam sie do google. Chociaz juz sama tego nie pamietam, jest to tez pierwsza czesc mojego adresu mailowego , wiec moze to z automatu zostalo przypisane jako moja nazwa.
Tymczasem kiedy piszę komentarz wyswietlam sie jako Niesława , czyli prawidłowo:)
Próbowałam juz wszelkich kombinacji, pomagała mi Iga i postepowalam zgodnie z jej wskazowkami , ale niestety nadal się to nie zmienia. Bylabym w stanie zaakceptowac ta drozage, ale chcialabym zeby chociaz wyswietlal sie link do mojego bloga, zeby ostatecznie wiadomo bylo kto to ta drozaga i skąd jest. Niestety za diabla nie chce sie ten link wyswietlac mimo ,ze niby w ustawieniach w profilu google jest podany link do mojego bloga.
I jeszcze jedna dziwna rzecz , probujac roznych kombinacji dodalam sama siebie do odserwowanych i wtedy ku mojemu zdziwieniu wyswietlilam sie jako nieslawa. Wiec juz calkiem zbaranialam. Moze zagląda tu jakis spec i zechce mi podpowiedziec czy mozna cos z tym fantem zrobic?

11 komentarzy:

  1. Nie mam bladego pojęcia jak ci pomóc, ale z przyjemnością zajrzałam.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja tez bym pomogla ,ale,,,,,, mam to samo moze ktos oblatny sie znajdzie i ja skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario , rozbroilas mnie :)) - dzieki sliczne , milego :)
    Halinko , wiem wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie żadna różnica- czy Niesia czy Drozaga-obie przesympatyczne!Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. sprobuj wejsc w "moje konto" ( na glownej str google) potem w ustawienia osobiste , potem 'edytuj swoje inf. osobiste" i w rubryce pseudonim wpisz "nieslawa"... nie wiem czy sie uda, ale ja tak mam a tez niedawno zmienialam ustawienia i jakos mi sie udalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. to jeszcze wejdz z ustawien osobistych w zakladke "zobacz informacje powiazane z tym kontem" i "przy blogger" mozesz tez zmienic ustawienia dot. bloggera

    p.s. ciesze sie ze podkladki dotarly ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dalej nic... chyba jestem skazana na drozaga....

    wczesniejszy komentarz mi sie skasowal niechcaco ;)

    Dusiu dziekuje :)
    Kulinia , kombinuje wg Twoich wskazowek dalej to samo z reszta ja w zasadzie w tych ustawieniahc mam wszystko tak jak powinno byc , ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesiu chyba się udało co? bo u mnie jesteś jako Niesława. Powiedz mi tzn napisz jesli możesz bardzo proszę jak to zrobiłaś, że jak kliknę na ciebie u siebie to pokazują się info olinkach blogów które obserwujesz i twoich blogów tzn linków. Łatwiej do ciebie trafić w ten sposób. Napisz na kerry@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. TAK TAK! Udalo sie! :) wszystko dzieki bestyjeczce! Martus napisze do Ciebie jak znajde chwilke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też obojętne - oba cudne i bardzo symoatyczne!!

    OdpowiedzUsuń