piątek, 31 grudnia 2010

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!!


Ostatnie chwile starego roku. Nie był on dla mnie zbyt łaskawy... ale cóż , jak to mówią raz na wozie raz pod wozem.... Mam nadzieję , ze ten Nowy, bedzie lepszy!

Kilka miesiecy temu opublikowałam pierwszy, bardzo nieśmiały post. W zasadzie nie wiedziałam co chce tu pisać i pokazać.Jak się okazało był to wielki pozytyw starego roku... Wszystko samo sie z czasem klaruje ;)Zaskoczona byłam , że wogóle ktoś tu chce zaglądać , i tych chcących jest coraz więcej. Za co bardzo dziękuję. Jak wiele innych nowicjuszek w blogowym swiecie zaskoczyło mnie tak wiele pozytywnych osob, serdecznych, milych , bezinteresownych. I ciągle zachodzę w głowe dlaczego na co dzień tak ciężko spotkać tak wartościowe osoby.To wszystko dodaje skrzydeł. To taki mój mały(wcale nie tak bardzo maly) świat, w którym łapię oddech, relaksuje sie.
Bardzo dziekuje tym z Was , które są ze mną od pierwszego dnia , i tym które dołączają do tego grona :)

Wszystkim Wam zycze samych radosci, spelnienia marzeń , małych i dużych... Jak najwiecej nowych pięknych pomysłów , chociaż o to się nie martwię , macie ich pełno i na pewno tak bedzie dalej!
Do zobaczenia w Nowym Roku!!!!

21 komentarzy:

  1. Niesławo, niech Nowy Rok z każdym dniem będzie już tylko lepszy !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko!
    Niech Nowy Rok przyniesie Ci radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń. A gdy się one już spełnią, niech dorzuci garść nowych marzeń,bo tylko one nadają życiu sens:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesiu wszystkiego dobrego w Nowym Roku. na pewno bedzie lepszy niż ten odchodzący ... Z całego serca ci tego zyczę, cieszę się też ze cię poznałam. Wszystkiego dobrego, zdrowia, duzo miłości i aby wszystko było tak jak sobie życzycie, dla ciebie i Twej rodziny - do siego Roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że dołączyłaś do blogowego świata.
    Oby ten Nowy Rok był dla Ciebie lepszy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku !!!!
    Przede wszystkim zdrówka. Oczywiście szczęścia i pieniędzy również.
    Wszystkiego naj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na ten Nowy 2011 ROK !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego o czym tylko zamarzysz, niech ci się spełni z nawiązką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i samych tylko spełniających się marzeń, bo tylko takie są nadzieja na lepsze jutro.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego naj naj !! do zobaczenia w Nowym Roku !

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. A moje zwierzaki.
    Czemu pytasz? Ty też mieszkasz na wsi, prawda?
    Masz zwierzaki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla Ciebie i Rodzinki samych najlepszych chwil i aby Nowy Rok zostawił co dobre a naprawił co złe

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!! :)

    i również się cieszę, że Cię poznałam :D
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana dziękuję za życzenia ;**
    I Tobie również życzę cudnego Sylwestra i wspaniałego Szczęśliwego Nowego Roku :**
    Te Twoje garnki gliniane i drewniane beczki mnie zachwyciły :))
    buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Oby był lepszy od poprzedniego, radosny i pozbawiony trosk.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Nowy Rok życzę wszelkiej pomyślności, pięknych chwil,
    miłości, dobrej przyjaźni,uśmiechu,
    spełnienia marzeń i nadzieji,
    zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego w nowym roku 2011 !!!
    Życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło mi będzie zaglądać do Ciebie w Nowym Roku:) Niech będzie dobry i szczęśliwy,żeby nie wiem co:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń