czwartek, 9 grudnia 2010

Troszke na czerwono i korale

Troszke uszylam w cerwieni. Bede monotematyczna, bo znowu serduszka, ale bardzo mi sie spodobalo ich szycie wiec tak brne dalej. Maszyna troszke szalala, plątała, i to niestety widac ;) ale w nosie , nie mam zamiaru tego pruc i zaczynać od nowa... :))
No i zrobilam SAMA na szydelku gwiazdeczki :))) Oczywiscie nie ze swojego projektu , tylko wykorzytalam projekt od Olli





Na zamowienie Halinki - Majowejbaci , zrobilam korale , ktore maja byc prezentem dla Jej córek. Jedne mialy byc czerwone , drugie niebieskie. Mialy byc proste.... mam nadzieje ,ze sie to udalo i ze obdarowane dziewczyny będą zadowolone




Dziekuje wszystkim za odwiedzinki.Witam nowe obserwujące osoby. Jest mi bardzo milo ,ze mnie odwiedzacie. Pozdrawiam cieplutko :)

11 komentarzy:

  1. Korale sa super! Szczegolnie te czerwone, to moj ulubiony kolor! Serducha sa swietne i masz racje niegdy ich zaduzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurka ladniejsze niz moje.
    serducha fajne .te plataniny dodaja im uroku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ozdoby na choinkę ne muszą być idealnie równe. Te supełki i krzywizny dodają tylko uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te koraliki, niestety nie umiem takich robić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Korale prześliczne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serducha sa sliczne, a korale poprostu bajeczne!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie śliczne serduszka, takie świąteczne ...
    korale super ...
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Same śliczności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Serducha super. Musze koniecznie maszynę znieść i też coś spróbować szyć;-) Bo na razie to ręcznie wszystko robię. Korale cudne ,dziewczyny będą zachwycone;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach , mialam zle samopoczucie i dola blogowego, ze moze bez sensu , ale jak poczytalam Wasze komentarze to jednak sens jest :)

    Asiu ! dziekuje pieknie za dowiedziny i za mile slowa :)
    Halinko , dla Ciebie zrobie jeszcze ladniejsze !
    Mario,fantastyczna wymowka na moje krzywizny , mozna by brnąć dalej i twierdzić ,ze tak wlasnie mialo byc ;)
    Dusiu ,aagaa, Atenko , dziekuje pieknie
    Igo , dziekuje , milo ,ze Ci sie podobaja
    Zulenko , dzieki za odwiedzinki i komplement:)
    Danusiu , dziekuje, koniecznie wytargaj maszyne, to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam dziś do Ciebie po raz pierwszy :) Będę na pewno już teraz częściej zaglądać :) Piękne rzeczy tworzysz :)
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń