czwartek, 23 grudnia 2010

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Bardzo dziwne mam Świeta w tym roku.... Mąż mój daleko, wróci jak Bozia da jutro wieczorem , o ile samoloty będą latać i samochód zechce odpalic , po miesiącu stania na parkingu....Niespodziewani goście , masa spraw na głowie. Dziś w ostatniej chwili udało mi sie wybrać po choinke. Dzięki uprzejmości sąsiadów, bo inaczej choinki by nie było wcale. W mojej wsi choinek kupic nie mozna , pojechalismy do leśniczego a tam, do wyboru takie drapaki ,ze nie wiedzialam co robic. Ostatecznie postawiłam na wysokość. Cokolwiek by to nie było ma być do sufitu.... Pamiętacie taki stary polski film "niespotykanie spokojny człowiek" i choike z tego filmu?? Moja mniej więcej tak wygląda, tyle ,ze jest wysoka.... Ratowałam ją ozdobami i lampkami , ale cóż , cudów nie ma ... ;) Ale jak to moiwa jak sie nie ma cosie lubi to sie lubi co sie ma... a i tak prezeciez nie choinka najwazniejsza. Mam nadzieje , ze jutrwszystko nabierze odpowiedniego wymiaru, atmosfery i spedziemy te Swieta razem .

Zycze Wam wszystkim wszystkiego dobrego , wiele radości , miłośći , jak najwiecej wspanialych szczesliwych chwil... Wesołych Świąt!!!



Niestety , wlasnie okazalo sie ,ze nie spedzimy Wigilii razem... loty odwołane....

17 komentarzy:

  1. Agnieszko!

    Niech magiczna moc wigilijnego wieczoru przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem
    a Nowy Rok obdaruje Cię zdrowiem, pomyslnością i szczęściem.
    Życzę Tobie i Twojej rodzinie Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy świętować zaczniecie wieczorem, czy dopiero dnia następnego życzę Wam by te Święta były radosne;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też rządzi drapak :D może zdążę to foty wstawię. Mój mąż pracuje i w święta i po nich i na Sylwestra... tak jakoś mu wypadło w tym roku.

    Spokojnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Wam dziekuje za zyczenia :) Wszyustkiego dobrego .
    Aniu! drapaki rządzą ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i radosnych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych i spokojnych Świąt życzę w przemiłej rodzinnej atmosferze.
    Moc świątecznych uścisków ślę.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, to teraz mnie po prostu zzera ciekawosc jak ta Twoja choinka wyglada.
    Zycze przepieknych swiat. Aby wszystko ulozylo sie po Twojej mysli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych , radosnych i magicznych Świat dla Ciebie Kochana i calej Twojej rodziny.
    sciskam i całuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieważna choinka, ale atmosfera i dlatego świątecznej atmosfery życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesiu niewazne czy choinka duża czy mała, ważne żeby święta były spędzone z rodziną czego Tobie życze!

    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Spokoju i radości,
    tylko miłych gości!
    Smacznej Wigilii i całusów moc
    - w tę najpiękniejszą w roku noc!
    Szczęścia kilogramów,
    ze śniegu bałwanów!
    Życzliwych ludzi wokół,
    żadnej łezki w oku,
    Przyjaciół jakich mało.
    Przez życie idźcie śmiało!
    Niech miłość bez ustanku Was dotyka.
    A w Nowym roku szczęście spotyka!

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje kochane , wlasnie sie dowiedzialam ,ze jednak nie dane nam razem spedzic siat, loty odwolane i moj mąż utknął na lotnisku....

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj sie kochana.
    Zdrowych spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo wszystko, udanych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesiu ech czasem tak bywa. Pewnie dzieci też posmutniały? mimo wszystko mam nadzieję, ze święta się udały. A może po świętach będzie możliwy przyjazd? Może nowy Rok razem spędzicie?

    OdpowiedzUsuń