poniedziałek, 3 stycznia 2011

Kwiatki sratki ....

Witam sie w Nowym Roku.
O nocy sylwestrowej to nie mam za bardzo co pisać. W dużej części przespalam ten wieczór , miałam przerwe o 12tej na calusa dla męża i zyczenia, a potem przerwy były na tulenie mojego szkraba który gorączkował całą noc ...
Pierwszy raz w zyciu coś sopbie postanowiłam. Nigdy wczesnie nie mialam zadnych postanowien noworocznych. Tym razem mam nadzieje ,ze to dobra okazja do zmobilizowania sie . W zasadzie priorytety sa trzy. Pierwsze to schudnąć. I to jest chyba najtrudniejsze.... Druga rzecz to zrobić prawo jazdy. Nie lada to dla mnie wyczyn , bo musze pokonać moje lęki i fobie, ale myśle ,ze ostatecznie jest to do zrobienia.Co prawda wiąże sie to tez ze sporym wydatkiem finansowym , ale ja Bozia da to pieniazki sie znajdą ....
Trzecie postanowienie, to wlasciwie marzenie. Chciałabym wytrwać w blogowaniu , i mieć dość pomysłów i konsekwencji w ich realizowaniu ,zeby mieć co pokazywać ;)) Mam nadzieje,ze się uda. Chociaż jak będe miała taki zapał jak dziś , to cieńko to widzę...
Leń straszny mnie dopada , robić się nic nie chce , a jak już coś wymyśle to jest tak atomowe ,ze poza moim zasięgiem. ;)
Dzis dałam sobie wielkiego kopniaka i zaciągnęłam się do filcowania. Powstały trzy kwiatowe broszki. Ta pierwsza szara na zamowienie dla kolezanki .Pozostale nie maja jeszcze celu ale moze zostawie je dla siebie a moze do kogoś powędrują. Tradycyjnie zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia. Chyba musiałabym iść na kurs fotograficzny ,zeby w końcu jakieś zdjęcie wyszło mi zadowalająco...;) Najbliżej oryginalu wygląda ta szara , a reszta to tak prawie .. haha
No i musze sie Wam do czegoś przyznac. Nie do końca jest prawdą, ze te filcowanki to tylko moja robota.... z resztą zobaczcie same....






Pozdrawiam Was cieplutko i dziekuje za odwiedziny, i za wszystkie miłe słowa i zyczenia jakie dostałam od Was . Buziole!

24 komentarze:

  1. Kochana Niesiu życzę wytrwałosci w postanowieniach, u mnie też się trochę nagromadziło:) Ja również dziękuję Tobie za pozostawione miłe słowa i odwiedzinki!

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. pomocnik jest uroczy :)))
    kwiatki piękne ...
    gratuluję postanowień noworocznych :)
    do tego pierwszego i ja się przyłączam
    hi,hi, hi ... pozdróweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ masz słodziaka w domu,a postanowienia na pewno zrealizujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznego mialas pomocnika:-)
    Broszki bardzo ladne, a co do postanowien, to tak jak pisalas, wystarczy chciec, wiem cos o tym, oj wiem. Tylko nam sie nie odchudz za bardzo, bo to niezdrowo i niemodnie;-).
    Sciskam mocno
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. z takim pomocnikiem to samo się filcuje-broszki bardzo ładne, sama jestem słomianym zapałem , wiec życzę wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, proszę jakie dziecko zdolne i jakie pożytecznie praktyczne zastosowanie dziecka;))) Bardzo proszę o wytrwanie w postanowieniu blogowania. Smutno było by bez Ciebie. Nie zawsze zaraz trzeba coś pokazywać, mozna sobie zwyczajnie pogadac w sieci, a to tez fajne, bo na kawke w kawiarni większość z nas nie ma czasu i do tego te kilometry, a tu taki miły babiniec:) Pozdrawiam cieplutko i noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy synuś! Jaki uśmiechnięty, chyba złapał od Mamy bakcyla :)
    Trzymam kciuki za prawko, wiem jakie to ważne. Ja już sobie nie wyobrażam życia bez samochodu. Prowadzenie daje mi wielką frajdę. Zobaczysz, spodoba Ci się :)
    Powodzenia w realizacji postanowien!

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki dziewczyny :) Trzymajcie kciuki za to moje prawko
    Iga , na zdjeicu to nie widac ,zebys potrzebowala diety?
    Dorotko ,Madzik dzieki :)
    Basiu , ja to juz chce nawet za bardzo byle w koncu znowu byc szczupłą... ale co będzie to sie zobaczy , kazdy kilogram mniej bedzie mne cieszyl
    Olqa pomocnik doskonaly ! filcuje jakies 60seksund maksymalnie ....
    kaprysiu , dziecko fantastycznie daje sie wykorzytywac ;) oczywiscie ,ze poza pokazywaniem pozostaje wilka przyjemnosc z czytania i ogladania innych blogów i wszelkie przjemne pogaduszki w blogowym babincu .
    Mia , dzieki , marze o prawku bo to da mi niezaleznosc... a tak ...ciezko gdzies sie wybrac

    OdpowiedzUsuń
  9. tego pomocnika slicznego biore odzaraz i moge jeszcze doplacic za slicznosc.broszka jak juz mowilam ta szara to moj styl .a reszta wiadomo tylko zachciec mocno z calych sil i w tym wytrwac ,ale czy sie da?

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam mocno kciuki za Twoje postanowienia. Natrudniejsze jest to pierwsze chyba. Ja nie mogę schudnąć już od trzech lat.
    Skraba masz super!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana trzymam kciuki za Twoje trzy postanowienia. Ja ich nie robię bo z dotrzymaniem ich mam trudności ale jak się nieraz uprę na coś to nie ma mocnych;-))))).
    Leń mnie też dopadł ale myślę że to chwilowy leń i jutro już pójdzie do sąsiada hi hi hi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Filcowanki super! Życzę wytrwania w postanowieniach i ich zrealizowania!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje postanowienia nigdy się nie realizowały, więc od dawna zdaję się na to,co przyniesie nowy rok. Może Tobie uda się chociaż w części je zrealizować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko! życzę Ci żeby twoje marzenia i postanowienia się spełniły! Byle do wiosny a energia sama nas napędzi :-) Uściski!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. PS. Zabójczo słodkiego masz Pomocnika :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Sławko noworocznie - z lekkim opóźnieniem ale szczerze życzę Ci wszystkiego co najlepsze! Broszki urocze a pomocnik...wspaniały "gościu" !!! Kochana myślę, że postanowienia są do zrealizowania a zwłaszcza zrobienie prawa jazdy. Myślę, że w dzisiejszych czasach umiejętność prowadzenia samochodu, to konieczność! Trzymam kciuki za pomyślne zrealizowanie Twoich postanowień. Przesyłam buziaczki i moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Broszki super! Trzymam kciuki za realizację postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mocno trzymam za Ciebei kciuki!!!
    Koniecznie musisz zrobic prawo jazdy! O ile ulatwi Tobei to zycie, kiedy nie bedzie Twojego mezusia ;) Zobaczysz jak zalapiesz bakcyla, nie bedziesz sobie wyobrazac zycia bez auta!!!

    Pisac do nas koniecznie MUSISZ!

    A dieta...pamietaj nigdy kochanego ciala
    zawiele hihihi

    Twoje broszki sa piekne a pomocnik i jego zawadiacki usmiech jest BOSKI!!!!
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrówka, szczęścia i realizacji w 100 % postanowień noworocznych.
    Kwiatki śliczne a pomocnik uroczy.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Postanowienia wspaniale i napewno je zrealizujesz!
    Lenistwo to normalna rzecz a nieraz nawet wskazana, tez to mam!
    Twoj pomocnik slodki jest, tez bym takiego chciala!
    Broszki sliczne!
    Wszystkiego dobrego, Niesiu w Nowym Roku i oby Ci sie wszystko spelnilo!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. kwiatki prześliczne - zazdroszczę, bo mi coś nie wychodzą :(

    wszystkiego dobrego w nowym roku i wytrwałości w postanowieniach - na pewno nasz radę!
    http://decou-galeryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wytrwania w postanowieniach w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wlasnie nadrobilam czytelnicze zaleglosci u Ciebie. swieta faktycznie mieliscie niezapomniane, ale najwazniejsze, ze wszystko dobrze i w miare szybko sie skonczylo.

    Kwiatki sliczne,o pomcniku nie wspomne ;) Chyba moim postanowieniem na ten rok bedzie nauczenie sie filcowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny masz ten kącik do realizacji własnych pomysłów, a i pomocnik do filcowania słodki:) wszystkiego dobrego w nowym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń