piątek, 11 lutego 2011

CHWALĘ SIĘ

Musze sie pochwalic prezentami, Halinka mnie do pionu ustawila i mowi,ze niegrzeczna jestem bo sie nie chwalę ... no ja to ostatnio w zlym humorze jestem i jakoś nie miałam ochoty na pisanie. Ale co prawda to prawda , prezenty dostałam i to nie byle jakie . Wiec czas najwyzszy sie pochwalić.

Po pierwsze wygrałam u Magody ponczo przez nią robione. Bardzo podobała mi sie idea tej zabawy i z chęcią wzięłam w niej udział. Na dodatek szczescie do mnie się usmiechnęło czego się zupełnie nie spodziewałam. Niestety modelka mi zwiała wiec zdjęcia nie pokazują jak to wygląda naprawde, ale mozecie u Magody zobaczyć , Ona w którymś poście ma takie na sobie , tylko dłuzsze . Jest bardzo cieple i zrobione fajnym sciegiem. Dziekuje pięknie :)


Następny prezent właśnie od Halinki. Wymianke miałysmy i ja dostałam komin robiony prze Halinke na drutach :) Troszke wyszedł za duży ale da sie go omotać tak ,ze jest ok. No i sliczną wełenke Halinka wybrała. Bardzo Ci dziekuje siostro! ;)


Od Asi dostałam piękne skrzydlate serce i ślimaka słodziaka ;) To prezent, który Asia wysłała mi w podziekowaniu za bueteleczki, które ja wysłalam do niej. (na wysyłke czekaja jeszcze 3 paczki, bądzcie cierpliwe kobiety ;))



Wzięłam udział w wymiance zimowej u Ani. Ja wysłałam moj prezent do Magdy


a dostałam od Ani z bloga Moje przytulaki te duze i te malutkie takie oto cudeńka;

MItenki swietnie skomponowaly sie z moimi okularami ;)) Dziekuje slicznie bardzo mi się prezenty podobają.

To tyle na dziś , weny nie mam na robienie czegokolwiek, ale moze costam wymodzę niebawem. I oczywiscie bardzo dziekuje, ze nadal zaglądacie do mnie, i piszecie czasem jakies serdeczne słówko. Chociaż ja ostatnio troche opusciłam się w pisaniu komentarzy, ale zagladam do Was i czytam .... Buziaki i milego dnia Wam zycze.

11 komentarzy:

  1. Sporo fajnych prezentów. Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara z Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie
    i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego weekendu, a prezenty fajne w jedną i w drugą stronę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj kochanie, też nastrój mam podobny do Twojego...nie mam weny - dobija mnie szarość, nijakość i deszcze, koszmar i ciągły spadek ciśnienia! Piękne prezenty dostałaś i takież też wysłałaś! Gratuluję szczęścia w wygranych w zabawie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. no nie!!!!! no tak nie moze byc jaki pion .ja sama ciagle w pozycji horyzontalnej.hahhahaha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się obłowiłaś;))) Gratuluję! Same cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ponczo to marzenie na takie dni jak dziś...świetna sprawa:) piękne nowinki!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. No a już myślałam ,że jednak ten sen zimowy...Fajne rzeczy dostałaś!A Halinka to rzeczywiście Twoja siostra???

    OdpowiedzUsuń
  9. Mario, dziekuje za odwiedzinki. Pozdrawiam
    Iga, tak ostatnio mam troszke szczescia.. :))
    Bestyjeczko, dziekuje, pozdrawiam cieplo
    Grasza, głowa do góry musi byc lepiej... dziekuje pieknie i pozdrawiam
    Halinko! ja jestem w bardziej horyzontalnej niz Ty wiec Twoja horyzontalna to moj pion! ;)
    atteo, dzieki, pozdrawiam
    Ola, ponczo swietnie sie sprawdza na chlodne dni, grzeje ramiona :)
    Dusiu,nie ma mowy o snie zimowym. A Halinka nie jest moją siostrą w sensie rodziny, to takie nasze powiedzonko:) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieśka, super prezenty te wygrane i wymiankowe :)
    a mitenki mają fajny kolor
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej prawdziwa góra prezentów!!! Jakie cudowności. Szczególnie ponczo i ten komin wydaja sie takie ciepluchne miluchne.

    OdpowiedzUsuń