piątek, 11 lutego 2011

Jedynkowa Rozdawajka

Moje drogie, tak sobie przeglądałam dziś moje pierdołki i wyszło ,ze mam jedynek za dużo ;) Chętnie więc sie podziele. Myślę ,że znajdą się wśród Was chętne na wykorzystanie takich blaszek. Są niewielkich rozmarów, 4cm/2cm.
Wśród osób które zostawią komentarz pod tym postem wylosuje jedną do której polecą te trzy jedyneczki :) Bedzie mi miło jeśli umieścicie informacje o tej rozdawajce u siebie na blogu :)
Losowanie moze byc np 21 lutego, w dzień 15tych urodzin mojej córki :)))

17 komentarzy:

  1. to ja się piszę na jedynkę :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Są extra. Moje marzenie na zdjęciu, to teraz będę trzymać kciuki sama za siebie.;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja w kolejce staję;-)))) I liczę na szczęście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tu bylam pierwsza tylko niezdazylam dobiec do kompa.stoje juz od rana i paluchy podnosze.

    OdpowiedzUsuń
  5. To i ja sie zapisze do kolejki.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko to ja chętnie te jedyneczki przygarnę :)))
    Info już umieszczam :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście oprzeć się nie mogę i dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynka - fajna cyferka - ja też do ogonka, a informacje umieszczę, jak rozkminie - czym to się je :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ustawiam się po cuksy:)
    i zapraszam na mój raczkujący blog
    http://wranka.blogspot.com/
    ozdoby do włosów , vintage

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Niesławko po mojej dłuższej nieobecności, przeczytałam zaległe posty i gratuluję pięknych prezentów...ten ślimaczek wpadł mi w oko jest uroczy!!! Twoje prezenty są śliczne...podoba mi się to co robisz!!! Wybacz, że wpadłam pod tym postem, ale może mnie nie być przez jakiś czas, a nie chcę się zapisywać na "jedynki"...może inne koleżanki będą miały szczęście wygrać. Pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie by się bardziej przydała trójka z dziewiątką, ale stanowczo takimi jedynkami nie pogardzę. Widać po nich wielkie możliwości ;) Pozdrawiam i dziękuje za udział w moim candy oraz życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja chętnie przygarnę:) pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi się tłoczno,ale może i ja się dopcham;)pozdrawiam!
    Marta_k
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo kreatywna z ciebie osóbka..dziekuje za odwiedziny na moim blogu..Staję po Jedyneczkę..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedyneczka, jedyneczka, jedyneczka!
    Już doczekać się nie mogę losowania...
    Pozdrawiam!
    ann_sobansky[małpa]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze jedyneczki :) fajne byłyby do kompletu z moimi pozostałymi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń