poniedziałek, 21 lutego 2011

LOSOWANIE JEDYNKOWE

Kochane! Dziś urodzinki mojej córki i zgodnie z obietnicą wylosuję osobe do której polecą jedyneczki.Dziękuje Wam, bardzo za zainteresowanie , cieszę się ,że komus sprawie tymi blaszkami przyjemność. Nie było wiele chętnych , ale to lepiej dla czekających na szczesliwy los bo wieksza szansa na wygraną ;)) Losowanie odbyło się przy pomocy solenizantki , ktora poprosiłam o wybranie numeru sposród 17tu komentarzy. Soleniazantka wybrała numer 7.
I tak , jedyneczki polecą do : THE ELATHA
ale ale postanowilam jeszcze od siebie cos tam w cyferkach wyszperac , sprawic jeszcze komus przyjemność i tak cyferki niespodzianki poleca jeszcze do : ARTAMBROZJI I KERRY-MARTY.
Bardzo proszę drogie Panie o adresy na maila ; drozaga@wp.pl
buziaki :)))

14 komentarzy:

  1. Baardzo się cieszę, że udało mi się wygrać. Od niedawna prowadzą "blogowe życie" a tu taka miła niespodzianka. Tym milsza, że dzisiaj potrzebowałam pocieszenia.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. ech no i czemu nie ja??

    sto lat dla córy :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Niesławo!!! Jestem dziś taka zmęczona, że trzy razy patrzyłam i czytam czy to na pewno ja? A może jakaś inna kerry-marta? Dziękuję ci wspaniała kobietko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach no i oczywiście najserdeczniejsze życzenia dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawę przegapiłam:)Gratulacje dla wygranych. Podobają mi się Twoje poszeweczki z nadrukiem - nie ma jak coś zrobione samemu:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu !!!!!!!!!!!!!!!
    Kocham Cię aż krzyknęłam i maż obok przy kopie podskoczył :))))
    Ależ mi niespodziankę zrobiłaś :))))
    Najserdeczniejsze życzenia dla Córci :))
    lece maila pisać :)
    buziole ogromne :****

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepsze zyczenia urodzinowe dla Julci 100 lat

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje dla zwycięższczyń..! A poduszki z poprzedniego postu naprawdę piękne..

    OdpowiedzUsuń
  9. Buuuuuu! Nie mam szans! Chlip! Dzięki za zabawę a szczęściarom gratulacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom, które wygrały "jedyneczki" !!! Niesławo - poczytałam zaległości, bo jakoś zniknęłam z przyczyn rodzinnych, a teraz wracam do naszego wirtualnego świata - pięknie Ci te podusie wyszły a pled będzie śliczny i taki mięciutki i cieplutki. Masz talent dziewczyno, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urodzinkowe serdeczności dla Twojej córci:)A poduszki z poprzedniego posta super, kaprysie szyć nie umieją i tych co umieją, i to tak ładnie, szczerze podziwiają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dołączam do życzeń dla córci:)dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu, dzięki temu trafiłam do Ciebie i bardzo mi się podoba.;)
    Masz wspaniały zwierzyniec, piękne pieski i charakterne kotki;)Ja mam tylko jedną sunie Milkę, którą baaardzo kochamy....Zapraszam na moją czekoladkę Candy:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń