wtorek, 1 lutego 2011

troszke popracowałam :)

Nie było mnie przez chwilke, jak zauważyła Dusia. Po pierwsze , mam lekkie klopoty z netem i nie wszystko dziala jak nalezy, po drugie starsza latorośl w swiat pojechala i na ten czas pozbawiła mnie jedynego w naszym domu aparatu fotograficznego co sprawiło ze pokazać efektów mojej szumnie powiedzianej twórczosci pokazać nie mogłam.

Osiągnęłam wyżyny jak na moje mozliwości we współpracy z maszyną do szycia i uszyłam torbę.... naprawde był to dla mnie ogromny wyczyn, Torba posiada nawet podszewkę i wszyte usztywnienie wiec jest gruba i mięciutka a ja mam za sobą kolejny stopień wtajemniczenia szyciowego :)Można ją nazwac torebką recyklingową bo uszyłam ją ze ściereczki kuchennej lnianej , mama mi dała kilka takich , nigdy nie uzywane, a taki ładny len ,że szkoda mi było na sciereczki. Ocieplina pochodzi z fotela , fotel skorzany , wielki ,nie podobał nam się , został porąbany a zapobiegliwy mąż ociepline mi przyniósł bo pewnie na coś mi się przyda, i miał racje. A wnętrze to tkanina poscielowa, ale jako ,ze nie przepadam za korą do spania to znalazlqa zastosowanie jako podszewka . tak wygląda moje dzieło , pierwsza w życiu torebka uszyta moimi łapkami :





Przez czas kiedy moja córka świat szeroki zwiedzała ja wpadłam w szaleństwo filcowania kwiatowych broszek. zrobiłam ich bardzo duzo. Na początek kilka









wypelnilam wolne miejsce pod połeczką w Centrum Dowodzenia i powiesiłam zegar, który kupiłam jakis czas temu .Zegar wyglądał na biały , niestety jak przesyłka dotarla okazalo sie że jest raczej żółtawy, wiec przemalowałam i teraz jest mniej wiecej taki jak chcialam



Pochwalę sie jeszcze wyróznieniami , dostałam je aż od trzech osób Halinki , Jola i Dusia .


Bardzo bardzo dziękuje i naprawde ciesze się ,ze w Waszych oczach zasługuje na wyróznienie :) Ja nie będe go dalej przekazywać .Za dużo jest blogów które lubie i
chcialabym wyróznic.

Dziękuje wszystkim którzy zaglądaja ,kolejnym obserwatorom, dziekuje za wszystkie komentarze. Buziaki i miłego dnia Wam zycze

27 komentarzy:

  1. W tym samym czasie szyłyśmy swoje pierwsze torebki;-)
    Śliczną uszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba bombowa !!! a te brochy filcowe - wszystkie piekne !!!
    Centrum dowodzenia coraz piękniejsze :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszki filcowe są rewelacyjne!!! Najbardziej podoba mi się zielona! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę Cię nie było, ale widzę, że nie zmarnowałaś czasu i powstały piękne rzeczy. Gratulacje i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba świetna.
    Broszki genialne.
    Zegar też niczego sobie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, piękną torbę uszyłaś ...
    broszki są urocze :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Agusiu torba jest fantastiko, A klimat u Ciebie,że aż bucha miłością do domku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne broszki, torba super.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wierzę, że to Twoja pierwsza torba
    nie wierzę i już :)
    brochy są śliczne-niebieska i zielona w moim typie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, ja mogę malować, przybijać gwoździe, czyścić stare meble, przenosić kamienie i parę innych rzeczy, ale takiej torebki w życiu bym nie uszyła, dlatego chapeau bas :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo mi się podobają Twoje broszki!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu , dzięki , Twoja torebke juz widziałam , super, ale to dla mnie bedzie kolejny stpien wtajemniczenia , za duzo kawałkow ;)
    Ambrozja, dziekuje , bardzo sie ciesze ,ze sie moje tworki podobaja:)
    Guga , miło mi :)
    Janeczko, czas sobie wypelnilam na robótki , dziekuje za dowiedzinki :)
    Dorotka, Igo ,Gosiu,Artnova, dziekuje Wam bardzo za takie mile słówka , fajnie ,ze sie Wam podoba
    Kasiu! musisz uwierzyc bo to najprawdziwsza prawda. zajelo mi to calutki dzień , od rana do wieczora, ale jak widze udalo sie :)
    Jolu , dzieki kobieto! ;) ja malowac przybijac i szlifowac bardzo lubie , ale poszerzam zakres usług hehe:)
    aagaa , dziekuje , milo mi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz też się martwilam cóż to się stało? Niesiu ty masz złote ręce!!! Jakie te filcowanki urocze. A torba? Wcale nie wyglada na pierwszą uszytą twoją torbę.

    OdpowiedzUsuń
  14. No kochana, torba, że ho, ho !
    A broszki są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. "Wąsate" broszki są bardzo intrygujące :-) Umiejętności szycia zazdroszczę, ja trochę osiadłam na laurach, za mało czasu, żebym mogła podgonić moja naukę szycia :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Filcowe broszki są super. Zapraszam do mnie - czeka mała niespodzianka aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba swietnie uszyta, fajnie ze porwalas sie na trudny kroj, wyglada naprawde fajnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka! Torebka podoba mi się najbardziej! Prosta i naturalna - lubię takie rzeczy. I kącik do pracy też uroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdolna z Ciebie kobitka, cofam, że w sen zimowy zapadłaś! Ja taką torbę to z miesiąc bym szyła
    !

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatuchy swietne sa, bardzo mi sie takie filcowe twory podobaja :) Torebka tez sliczna, bardzo zdolna kobitka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba świetna:) Ja ostatnio pogniewałam się z maszyną:( czasu brak, ale muszę nadrobić zaległości...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Broszki torba, wszystko piekne:-) Nie potrafie filcowac i chyba zostane przy tych swoich dlubankach:-)))))
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    P.S. Zapisalas sie na moje candy ale zapomnialas o umieszczeniu informacji na swojej stronce????? - Mi sie tez to zdarzylo;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Agus, nie bylam pewna czy napisalam cos o Twojej cudnej torbie wiec zajrzalam jeszcze raz:) (to tak jest jak ktos ma slaba pamiec;) )
    Torba jest extra, sama chcialabym taka miec! No i tak umiec szyc, broszki maja swietne wasy ;)

    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj:) Broszki wyszły Ci rewelacyjne...bardzo ładnie wyglądają:))A torebka śliczna jest!
    Ciepło Cię pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń