czwartek, 17 marca 2011

niespodzianki i poduchy :)

Kilka dni temu udało mi sie za bardzo małe pieniązki kupić kilka tkanin;


wielki kawałek kremowego płócienka i sliczna wzorzystą tkaninę na poczatek przeznaczylam na poduchy, bezowego co prawda zostało jeszcze kilka metrow :)


Wczesniej ze scinków spróbowałam uszyc poduchy do Staśkowego pokoju. Niestety nie wyszły idealne, miałam sporo problemów z ich uszyciem, nie znam sie jak wiadomo na tym zupełnie wiec kombinowałam. Mimo,że kwadraty wycinałam tej samej wielkości( niby) to w trakcie szycia wszystko sie krzywiło przesuwało i ostatecznie nie zawsze kwadraty sie ze soba zgadzają. moze następnym razem będzie lepiej. Mam zamiar wybrac sie na kursik patchworkowy , mam nadzieje ,ze to ułatwi mi szycie :))


Teraz o niespodziankach i spodziewankach :) Wygrałam Candy u Edi . Ogromny zestaw do decoupagu:) Narazie idzie mi tragicznie, i nie moge nic pokazac bo to jakas totalna porazka :) Ale prezenty są super wiec tadam:


tego samego dnia dotałam też zupełnie niespodziewana przesyłke od DuzejMałejMi Wysłałam Agnieszce buteleczki z mojej rozdawajki, i Aga odwzajemniła mi sie slicznymi prezentami:) Nie spodziewałam sie tego zupełnie

zastanawiam sie czy przemalowac latarnie ... co sądzicie?

Myśle nad jakimis swiatecznymi pierdołkami. Chcialam zrobic takie jaja z nici czy z rafii , ale nie pamietam jak sie to robi. Moze ktos podpowie? wiem ze owija sie balonik nicmi ale czym smaruje??? ratunku nie pamietam :)
pozdrawiam Was cieplutko i ściskam mocno!

15 komentarzy:

  1. sliczne wszystko!
    buziole
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. no laska teraz rozlozylas mnie na lopatki ,no chyba sie potne ;)))))))))) poduchy cudo .material normalnie jak z bajki a o zestawie do decu nie wspominam bo zazdrosc juz wyzarla mi dziure w oczach . jejjjjjjjjjjjj czemu nieeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj cudne podusie. I nigdy ich za iele !!! A ten wzorzysty material po prostu bamba !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzorzysty w kwiatki jak u samego w.morrisa + połączenie z płótnem = wspaniała poszewka. Super! A krzywizn w kwadratach jakoś nie widzę.
    Gratulacje wspaniałych prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Latarnia boska, nie ruszaj jej...ja mam fioła na punkcie latarni, więc normalnie Ci zazdroszczę. Poduszkę też bym zabrała tę pierwszą;-)) i w ogóle miło tutaj u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I zapomniałam dodać,że trzymam kciuki za decu...pierwsze koty za płoty...nie zrażaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. poduszki urocze, piękne prezenty ...
    latarnię pozostawiłabym taką jaka jest :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu! Dziekuje , buziaki :)
    Halinko! niezmiernie sie ciesze ,ze udało mi sie Ciebie rozlozyc na łopatki! ;))
    Dorotko, dziękuje
    Bestyjeczko, skojarzenie zacne;) i ciesze sie ,ze na fotce nie widac krzywych kwadratów ;)) dziekuje za mile slowa :)
    Edi, narazie decu slabo ze mna wspolpracuje lub odwrotnie, ale moze w koncu sie cosik uda :)
    Iguś , dziekuje slicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesia. aleś super wygraną zgarnęła :)
    poduchy świetne, bo i materiał świetny
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Materiały zdobyłaś boskie:)) a poduchy bardzo fajne:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ale to bardzo podoba mi sie pierwsza poducha, super material!!
    Ja moze bym latarnie przemalowala po swojemu :) , ale i tak jest fajna, niezle prezenty ;)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. No, nie uwierzę...po takich biadoleniach myślałam, że nic z tych poduszek Ci nie wyszło...a tu proszę takie cuda!!! Te poduszeczki Staśkowe są śliczne i właśnie bardzo równiutkie!!!!Prezenty dostałaś wspaniałe - gratuluję!!! Nie doradzę Ci w żadnej sprawie, bo się na tym nie znam...ale wiem, że sobie doskonale poradzisz...masz wyczucie i dobre oko!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kobieto co ty tam tak krytykujesz? Mhmmm? jakie poprzestawiało, poprzesuwało mmm? O poduchach teraz konkretnie się wyrażam. Piękne Ci wyszły nie ma co. I moje stare oczy może i niedowidzą, ale żadnych krzywizn tam się nie tylko ja nie dopatrzyłam. Więc do przodu! Co do decu nie wierzę, że Ci idzie tragicznie. Ty zdolna bestia jesteś, a to dość prosta technika. Ale może Ty na początek wybrałaś za wysoki level. A może zbyt krytycznie się oceniasz? Napisz do mnie co Ci sprawia trudności, sama to niedawno przechodziłam, może pomogę ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszki swietne ta kwiatowa podoba mi sie bardzo.
    Gratuluje prezencikow, ale szczesciara z Ciebie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przemalowywałabym tej latarni nigdy w życiu! ;) Poduszka z koronką urocza!

    OdpowiedzUsuń