piątek, 4 marca 2011

Wymianka

Poniewaz ostatnie dni uplynęły mi na "nicnierobieniu",troche chorowalam , zatoki w stanie agonalnym , i do tego od tygodnia wstrętny kaszel,moge tylko pokazac to co zrobiłam i to co otrzymałam w wymiance zorganizowanej u Artnovy . Ja robiłam niespodziankowe prezenty dla Joasi
Prezent jest juz na pewno u niej wiec mogę pokazać.Mam nadzieję ,że sie Asi podoba :) Tradycyjnie zdjecie jest beznadziejne , chyba juz sie nie naucze robic ladniejszych ...

Ja natomiast dostałam wymiankowe prezezenty od Marioli. Niestety nie wiem czy Mariola ma bloga , bo nie dostałam zadnego "namiaru" W kazdym razie prezenty od Niej bardzo mi się podobaja , są ta 3 obrazki krzyzykowe, zakladka do ksiązki i... zestaw do samodzielnego wyhaftowania zakładki. :)) Prezent bombowy , bo marzylo mi się sprobowac tej techniki a do te pory jakos sie nie zlozyło. Co prawda narazie to dla mnie czarna magia... Nie mam pojecia jak mam przelozyc obrazek na kanwe,kolorkow i odcieni pelno i zupelnie nie wiem jak zaczać . Ale będe próbować , chociaż juz teraz widze że to robota dla zdolnych i cierpliwych, wiec nie koniecznie dla mnie :)) Bardzo Ci dziękuje za te prezenty, jesli tu zaglądasz:)




Tyle na dziś. Wróce jak cos wyprodukuje:)) Do Was zaglądam codziennie, czytam i ogladam wszystko, chociaz nie zawsze zostawiam komentarze.. Buziaki dla wszystkich
p.s dzis dopiero wysłałam blaszki z cyferkami, bo choróbsko mnie do tej pory w domku przetrzymalo

14 komentarzy:

  1. zdrowka kochana zycze i gratuluje pieknej wymianki
    siskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. ty laska sliczne te obrazki jak niewiem co.i w moim kolorach.juz ja bym znalazla dla nic miejsce. i kurka przestan wreszcie chorowac zrob znow jakies piekne kawiaty bo gdzies inspiracje trzea czerpac

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesławko, kochanie piękne rzeczy wysłałaś i piękne dostałaś...moje gratulacje!!! Trzymam kciuki za Twoje szybkie uporanie się z przeziębieniem, zdrówka życzę i napisz choć słowo od czasu do czasu!!! Buziaczki przesyłam i moc serdeczności oraz pomyślnej pracy:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kwiatek ze zdjęcia jest przepiękny, buziak chorusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia życzę a wymianka super. Piękne rzeczy dostałaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, no bardzo, tak dla pocieszenia, to ja dopiero wstaję z łoża boleści - wirus rota - wstrętny, wyzuwa z wszystkich sił witalnych. Tak więc zdrowiej, jako i ja zdrowieję..

    OdpowiedzUsuń
  7. Zycze duuuzo zdrowia!
    A prezenty wysmienite, szczesciara z Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty super. Wymianka udana.
    Dzużo zdrówka życzę.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrówka życzę:))Wymianka prześliczna:)Gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji swieta Kobiet Tobie też samych słonecznych dni życze i duuuuużo zdrówka.Buziaczki Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna wymianka ,,,jak najwiecej takich przyjemnosci zycze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam w takim razie gdańszczankę. Łączy nas nie tylko miejsce na G. ale także opis mnie, specjalnie kreatywna nie jestem ale jeśli chodzi o Ciebie hm, jestem innego zdania, widzę tu sporo pomysłów i pracy, którą wkładasz w ich realizację. Pomysł na pokój dla prawie trzyletniego synka mam i marzy mi się gdybym w przyszłości miała drugie dziecko, pokój pirata w klimacie marynarskim i co ty na to? Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wymianka ;) Dużo zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesiu nie martw sie nie jestes jedyna ktora ma klopoty z aparatem:) mozemy podac sobie rece:)
    Wymianka swietna, musze nadrobic lekture w podczytywaniu Twojego bloga,
    pozdrawiam cielpusio

    OdpowiedzUsuń