środa, 6 kwietnia 2011

Drewniane klamerki od Halinki :)

Dostałam dzis sliczny prezent od Halinki -Majowejbabci :)Marzyly mi sie takie drewnane klamerki i Halinka moje marzenie spełniła. Kurcze to naprawde kochana dziewczyna , ma serce na dłoni ... :) Klamerki na szybciutko wykorzystałam , uszyłam lniane skrzydełka anielskie i zawiesiłam na papierowym sznurku pod półeczką....




kilka zwiazalam koronką i tak sobie leżą....

Z całą pewnościa jak tylko bedzie sloneczmna pogoda to rozwieszę pranie z ich pomocą :) Halinko! jeszcze raz bardzo bardzo dziekuje:)

Pozdrawiam Was ciepło. Dziekuje zaglądaczom , zpraszam kolejnych, nowych obserwatorów, szykuje niespodzianke dla setnego obserwatora :) Buziaki

17 komentarzy:

  1. Śliczne te skrzydła - lubię takie proste. Cała kompozycja mi się podoba. To miło, że możesz się tak cieszyć:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz taki dryg do urządzania wnętrz. Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczaki, też poluję na takie klamerki- ale masz szczęście :)
    fajne aranżacje
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wkaponowalas te klamerki.Bylam na wystawie staroci i tam zobaczylam jakie cuda z nich robia sa piekne.Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  5. Te klamerki sa swietne.Widziałam je już na innych blogach..
    Szczęściara z Ciebie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no ciesze sie ze ci sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klamerki super, ale to jak je wykorzystałaś, to dopiero, anielskie skrzydełka i klamerki - niezły duet :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Klamerki sa rewelacyjne, tez mam kilka takich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super klamerki. Poluje na takie ale co z tego jak nie ma . och zazdroszcze Ci ich.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też się podobają takie klamereczki:)
    Masz szczęście kobietko;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesiu fantastyczny prezent!!! Pamiętam takie drewniane klamerki u mojej cioci, zawsze nimi pranie przytrzymywała:))) Teraz już takich nie ma, więc możesz się cieszyć, że Halinka Ci je przysłała...to faktycznie kochana dziewczyna. Pozdrawiam Cię cieplutko i buziole przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne te klamerki są ;) Bardzo dekoracyjne ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie dostac tak miłą niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super klamerki ... przypominają mi czasy dzieciństwa ... Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam :) Bardzo podoba Mi sie ta kompozycja.Ale Miałaś farta z tymi klamerkami buuuuuuuuuuuu. A skrzydełka są poprostu bosssssskie. Pozdrawiam serdecznie z Mojego wygwizdowa hi hi, ale dzisiaj u Nas wieje.

    OdpowiedzUsuń