środa, 13 kwietnia 2011

Filcowanie na zawołanie ;)

Zajęlam się w ostatnim czasie filcowaniem , miałam motywacje bo zapisałam sie na wymianke wiosenną i robiłam tez prezent dla Halinki.Obie Panie lubią te same kolory , więc obie prace czarno czerwone :)Do Halinki polecialy :




A na wymianke wiosenną dla Klaudii:




do prezentów wymiankowych uszyłam jeszcze taki wiosenny domek zawieszkę :)


Dziękuje bardzo ,ze zapisujecie sie na moje Rocznicowe Candy zapraszam serdecznie :)
Buziaki ! Miłego dnia Wam zyczę

12 komentarzy:

  1. ha dzieki wlasnie tez komenta u mnie wrzucialm domek super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te Twoje prace,zwlaszcza podoba mi sie ta pierwsza broszka-boska,przesliczna.Przed chwila widzialam ja u Halinki,pieknie wyglada.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne prace wymiankowe. Domek jest uroczy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, broszka i kolczyki są fantastyczne :)
    a domek prześliczny, widzę taki w pokoju mojej córci :))
    buziaki przesyłam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne wymianki zrobilas i domeczek suepr kocham pastele,Milego dnia Niesiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka i kolczyki rewelacyjne, podziwiałyśmy już u Halinki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komlecik. Halinka i Klaudia beda napewno zadowolone.
    Domek super.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesiu, kochana ależ z Ciebie pracuś! Takie śliczne kolczyki i broszeczki zrobiłaś, że nie mogę oczu nacieszyć, brawo!!! A ten domek zawieszka...cudo!!!! Myślę, że Halinka i Klaudia będą zachwycone prezentami. Pozdrawiam Cię serdecznie i buziaczki przesyłam,pa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Ci powiedzieć, że Halince bardzo ładnie w Twojej biżuterii, widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca wre u Ciebie:) Ten szaro-czerwony kwiat najbardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń