piątek, 22 kwietnia 2011

POTRZEBNA POMOC DLA ŁUKASZA 1%

Dziewczyny kochane!
Wszędzie posty swiąteczne z życzeniami. Ja zamiast świątecznego proszę Was o pomoc. Byc może są wśród Was osoby , które czekają do ostatniej chwili ze złożeniem zeznania podatkowego. Jest na to jeszcze kilka dni.
Proszę Was o przekazanie 1% z Waszego podatku , na rzecz syna mojej najlepszej przyjaciółki-Łukasza.
Łukasz urodził się 14lat temu z dwiema powaznymi wadami. Rozszczepem kręgosłupa i wodogłowiem. Porusza sie na wózku inwalidzkim. Niedawno przeszedł az dwie powazne operacje kręgosłupa. Pierwsza nieudana, po tygodniu kolejna. Niestety najblizsze 6 miesiecy Łukasz musi leżec , non stop w specjalnym gorsecie. Rodzicom udało sie utworzyć dla Łukasza specjalne konto w fundacji Zdążyć z Pomocą gdzie mozna przekazac 1% naszego podatku . Każdy grosz im się przyda , bo koszta rehabilitacji i leczenia są naprawde duże. Was to nic nie kosztuje. Bardzo Was proszę o pomoc.
Dane potrzebne do przekazania 1% dla Łukasza
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
KRS: 0000037904
CEJKO ŁUKASZ, 14315
1% na leczenie i rehabilitację

DZIĘKUJĘ

7 komentarzy:

  1. Niesiu, dlaczego tak późno? Ja z podatkiem rozliczyłam się już dawno, więc szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dusiu, dopiero jakies 3 tygodnie temu Łukasz dostał konto w fundacji... :( Mimo wszysko mam nadzieje ,ze ktos z czytajacych czekał do ostatniej chwili i zechce wspomóc łukasza. A sytuacja naprawdę jest ciężka. Nie dośc ,ze całe życie na wózku, to teraz nwet na wózek nie może usiąść. Cały czas leżenie. Powstają odleżyny... Trzeba kupić profesjonalne łóżko i materac...a to sa ogromne koszta. Pefron co prawda część refunduje , ale i tak trzeba zaplącic kilka tysięcy....

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesiu kochana...wiem, że robisz co możesz, ale ja już przekazałam swoje 1% na Fundację. Rozliczam się dosyć wcześnie, więc bardzo mi przykro, że już nie mogę pomóc Łukaszowi.Pozdrawiam Ciebie i całą rodzinkę poświątecznie i buziaczki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To może podaj subkonto do wpłat bezpośrednich?

    OdpowiedzUsuń
  5. moja kolezanka zrobiła taka darowiznę , bo ja mialam kogos nnego już obiecanego do obdarowania..duzo zdrowia dla malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mona , bardzo Ci dziekuje, ze przekazalas informacje i prosbe o pomoc kolezance. :)
    Aniu,dowiem sie jak wyglada kwestia wplat na konto i dam znac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku wcale nie musiałam się rozliczać- bo na wychowawczym jestem..
    A co tam tworzysz Agnieszko? :-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń