poniedziałek, 11 kwietnia 2011

Rocznicowe Candy

Miałam z tym jeszcze poczekać,bo jeszcze ponad miesiąc do tej daty :) ale ja straszliwie jestem niecierpliwa. 31 maja minie rok od kiedy napisałam pierwszego bardzo niesmialego posta .Moge napisać to co napisało wiele z Was swietując swoje "roczki". To była bardzo dobra decyzja i ogromnie sie cieszę , że zdobyłam się wtedy na odwagę.Bardzo szybko przekonałam się o Waszej serdeczności , spotkało mnie bardzo ciepłe przyjecie od blogowych koleżanek :)Bardzo , bardzo Wam dziekuje, za wszelkie przejawy sympatii, przemiłe gesty , słowa . Lubie ten blogowy świat bo w ogromnej wiekszości jest słodki i lukrowany jak obraz z mojego poprzedniego postu :);)Wiele sie nauczyłam dzieki Wam. Przeogromna przyjemnośc sprawia mi zaglądanie do Waszych światów. To trochę tak jak bym była gościem w Waszych domach . Ech nie ma co wiecej pisac, bo wszystko juz zostało napisane ipwoiedziane przez wiele z Was . Ja bardzo Wam kochane dziewczyny dziękuje , ze ze mna tu jestescie :)
Z tej okazji postanowiłam oczywiscie przygotować prezenty, kalendarz i skrzyneczkę na kwiaty.Mam nadzieje ,ze sie spodobają. Poza tym dorzucę cos filcowego, niespodziankę:)


A losowanie dopiero 31 maja , wiec to zabawa dla cierpliwych . Buziaki

139 komentarzy:

  1. niech ja bede ta jedna z pierwszych,ktora sie zglosi po te cukieraski.Zgadzam sie z Toba ,ze fajny jest ten nasz blogowy swiat.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i ja sie zapisuje.i jeszcze raz pytam jest koleka dla uprzywilejowanych.to ja staje z glowa pod pacha ,moze wreszcie sie dopcham. hehe buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA UWAGA ogłaszam, iż to ja zgarniam to candy, bo już nie mogę patrzeć jak inne wygrywają ;)

    więc proszę się już nie zapisywać !!!

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje sie;) bo oczywiscie to ja zgarne candy;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że jestem, a jakżeby inaczej :)) Ja jestem na początku blogowej drogi, a już mogę powiedzieć to samo co Ty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się uda i przygarnę takie cukiereczki? Jestem 100 obserwatorem :-)
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie by bylo w koncu cos wygrac, moze u Ciebie mi sie poszczesci?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ile tu chętnych... też staję do kolejki po te cudeńka... Pozdrawiam - Małgosia W. <:0))
    http://wrzosowespelnieniemarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O takiej skrzynce marzę od jakiegoś czasu. Nie mogę zatem opuścić takiego candy! Gratuluję rocznicy i życzę kolejnej.

    OdpowiedzUsuń
  10. skrzynka cudo! siup do kolejeczki i zapraszam na moje CANDY na edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w kolejce tym bardziej ze 31 maja będą moje urodziny :) z tej to okazji również do mnie zapraszam na torcika :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczniutka skrzyneczka, zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cuda. Kalendarz boski, skrzyneczka również. Jak wygram to będę musiała jakieś kwiatki skombinować :)

    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od niedawna ale się wciągnęłam :) zapraszam na candy do siebie paciaciakowo.blogsot.com A Twoja skrzyneczka i kalendarz idealnie pasują do mojego nowego pokoju, który narazie w głowie. Ale meble sosnowe niedługo będą pobielone i pokój nowy będzie zaprezentowany.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale slodkosci rozdajesz:) tez stane w kolejce do Twoich slodkosci z checia:) skrzyneczka cudo!!

    pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. SLicznosci takie,staje w kolejce.Dziekuje za udzial w zabawie,milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Na takie skarby to ja mogę czekać nawet dłużej;!!!gratuluję Ci nadchodzącej rocznicy i życzę jeszcze bardzo wielu tak owocnych lat w blogowym świecie!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenty, z przyjemnością się zapiszę! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny masz Dom i ładne rzeczy tworzysz. Ja chce wygrać bardzo :)http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wspaniałości!!! To ja je wygram ;)
    Przyłączam się do zabawy :))

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ u ciebie pięknie!!!z przyjemnością zostanę tu na dłużej,nawet jak nie wygram;D
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I JA TEZ I JA TEZ USTAWIAM SIE W KOLEJCE.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię słodkości ...więc choc kolejka dłuuuuuuga to się ustawiam . Może coś Mi skapnie ...Pozdrawiam serdecznie Dorcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aga kochana odezwij się do mnie na maila - plizzz. nie mam programu pocztowego na tym laptopie i nie mogę do Ciebie napisać, a sprawa jest pilna :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  25. To i ja staje w kolejce. Piękne cukierasy rozdajesz.Może będę miała szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne. Poczekam w kolejce. Pozdrawiam.
    http://babskieuroczysko.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też się dopisuje i cierpliwie będę czekać:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja I ja I ja na takie śliczne cukierasy się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne, stylowe, gratuluje wytrwałości w pisaniu i odwiedzaniu blogowych światów i życzę szerokiej i przyjemnej dalszej drogi w ich zdobywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. już gratuluję ci roczku i na cukieraski się zapisuję, cudne są:)
    a w rewanżu zapraszam na moje ROCZNICOWE CIASTECZKA:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Skrzyneczka miodzio! Się zapisuję.
    Ja miałam okazję świętować prawie 2 miesiące temu - wiem jakie to uczucie zdziwienia: to już rok? tylu ludzi poznałam? itd.
    Tak więc gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałości! Zapisuję się do kolejki chętnych.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję roczku !!!
    Słodko, oj bardzo słodko...ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczne to Twoje candy!!!dobrze,że jeszcze tyle czasu,to będzie można długo marzyć o wygranej;)!najlepszego;)!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ciekawy blog, cieszę się,że tu trafiłam,a Candy? zapisuję się z radością:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. To dopiero ciasteczko! Skrzyneczka marzenie!
    Zapisuję się i czekam cierpliwie.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  37. Prekrasan blog, divni radovi.
    Pozdrav iz Croatie

    OdpowiedzUsuń
  38. To i ja się ustawię bo nie mogę się oprzeć tym słodkością :-)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolejeczka długa ale też się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzień Dobry

    Chętnie się wpisuje bo na pewno nie pożałuje .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie piękne!!! Może uda mi się je wygrać:)
    Pozdrawiam
    maggdaja@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj! Właśnie odkryłam Twój blog:) I tak sobie czytam i o! Ja także mojego pierwszego wpisu dokonałam na moim blogu 31 maja:)
    Podobnie jak Ty uważam,że to piękna sprawa!
    Życzliwość ludzi, nowe znajomości ale przede wszystkim studnie aspiracji!
    Pozdrawiam, zapisuję się ochoczo i zapraszam na CANDY u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również ustawiam się w kolejce po słodyczki :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja ustawiam się w tej długaśnej kolejce z ogromną nadzieją. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Również ustawię się po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Z ogromną przyjemnością ustawię się w kolejce po te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  47. gdybym wygrała spełniłyby się moje marzenia :)

    kasia433@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne!! Skrzyneczka idealnie by pasowała na mój balkonik:D
    Bloga nie mam, ale zostawię link pod jednym z dzisiejszych zdjęć na www.photoblog.pl/bizutki
    Mój mail: kajojcia82@o2.pl

    Pozdrawiam Świątecznie
    Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję roczku i się piszę na słodkości :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w ogonku, przecież nie odpuszczę obie takiej ślicznej skrzyneczki:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Z przyjemnością się zapisuję i gratuluję roczku! :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Dlaczego ja się jeszcze nie zapisałam po te słodkości to nie wiem ;) ale już naprawiam ten błąd :)
    Pozdrawiam światecznie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cóż - kolejka całkiem,całkiem,ale spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się do zabawy :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Skrzyneczka boska już widzę ją u mnie na balkonie:) Staję, chociaż pewnie znowu pomyli balkony i do mnie nie trafi;)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Serdeczne życzenia rocznicowe. "stu lat" blogowych. Cukierasy wyjątkowe więc staję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak po nitce do kłębka - tak po blokach dotarłam do Ciebie :) Masz śliczny dom :) (stwierdzam to bez słodzenia) i chyba sama zrobię rundkę po piwnicach i strychach w poszukiwaniu skarbów z których można wyczarować takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z chęcią sie zapiszę:)
    magdalenas7000@interia.pl
    ps. takie cudeńka... mmm

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy, u mnie minie w sierpniu wiec jeszcze trohę, a na candy rocznicowe chetnie się zapiszę:) popzdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na Chwile wytchnienia:)karina

    OdpowiedzUsuń
  60. Och jakie cudownosci:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Z wielką chęcią zapisuję się na te śliczności. Skrzyneczka na kwiaty przepiękna! Uwielbiam takie. :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. To ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zaglądam,podziwiam po cichu,a dzisiaj się zapiszę,jesli mozna.
    Pozdrawiam
    anastazja
    trochetegoiowego.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. W maju mam urodziny to może dostanę od Ciebie spóźniony prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  65. A bez bloga tez można się zgłosić? Jeśli tak , to mój mail: czesiek8@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też bym chciała takie cuda!

    OdpowiedzUsuń
  67. banerek już jest, więc się grzecznie ustawiam w ogonku, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też zasilę szeregi marzycielek i wielbicielek Twojego talentu;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ustawiam się w kolejce po takie słodkości:). Ja dopiero odkrywam ten blogowy świat. Zapraszam do mnie. http://wnicizaplatana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jeśli można to ja bardzo chętnie się zapiszę :)
    http://gessekai.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  72. ja także dopiszę sie do kolejki :) może akurat mi się poszczęści....

    pozdrawiam
    KKa_MMa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. ale sliczności!! Cieszę się, że dzięki candy trafiłam na Twojego bloga:) Pozdrawiam, Ana

    OdpowiedzUsuń
  74. marzy mi sie wygrana:)

    pozdrawiam cieplo
    marysiasmile@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. ustawiam sie w długiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  76. kurcze, ta skrzyneczka na mnie tak patrzy... :) nie sposób przejść obok takich słodkości obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja ustawiam się wdługiej kolejce pote cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  78. gratuluje rocznicy tym bardziej, ze następny roczek zleci jeszcze szybciej :) a w kolejeczce sie ustawiam, bo przepiekne te Twoje rzeczy :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  79. Z miłą chęcią i ja się zapiszę :)
    pozdrawiam
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Grzecznie staję w kolejce :) Pozdrawiam!

    nurrgula(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  81. Na takie słodkości z ochotą się zapisuję:):)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ja się przyłączę do tej zabawy, może mi się poszczęści:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam się i ja w długaśnej kolejce, może się uda :). Gratuluje rocznicy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne prezenty przygotowałaś, zapisuję się i ja. Życzę kolejnych lat przyjemnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  85. ja również spróbuję szczęścia:)))

    OdpowiedzUsuń
  86. kolejka ogromna ale i ja spróbuję szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Nie no,obok takich smakołyków to się po prostu obojętnie przejść nie da;)!zapisuję się i ja!
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  88. Maniaczka ze mnie ogródkowa, więc warto spróbować szczęścia w losowaniu. Niby go nie mam, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Próbuję szczęścia i grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  90. To ja też się grzecznie ustawię

    OdpowiedzUsuń
  91. grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam i pędzę dalej przeglądać Twojego bloga :)

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Dopisuję się i ja, mając leciutką nadzieję, że a może się uda???
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. to ja też się ustawiam w kolejce - bo cukierki kuszące :)

    pozdrawiam
    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Jeszcze ja!i co z tego,że w piątek 13-tego;)mam nadzieję,że to dobry znak;)
    trollinka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. No to i ja się dopisze bo candy jest przepiękne i takie...no cudne i już.... zresztą pewną wygraną jest już trafienie na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  96. Skrzyneczka jest prze przepiękna, więc ustawiam się w kolejce :) blog jest cudowny i na pewno często będę tu gościła :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)
    http://twory-dory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. może mi się poszczęści:) maja145kaja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapisuję się i ja :) Zapraszam również do siebie na candy jeśli nagroda ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  99. O matko kolejka bardzo długa...mimo to ustawiam się po te śliczności...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. piękne więc warto poćwiczyć swoją cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  101. zapisuję się z przyjemnością !!!! ewa

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja również bardzo chętnie staje w kolejce po takie cukierki ;o) Pozdrowienia z Krakowa ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Przepiękne słodkości! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  104. staję nieśmiało na końcu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Ustawiam się po takie urokliwe cudeńka. I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  106. Śliczne cukieraski... Bardzo chciałabym kiedyś dorobić się mieszkania urządonego w tym stylu. Albo chociaż kuchni... ;) Zapisuję się i zapraszam do siebie na candy ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  108. ja dopiero zaczynam.. niezmierni milo tu u Ciebie. niśmiało stanę do kolejki po urocze cukierasy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. rewelacja z miła chęcia sie dopisuje

    OdpowiedzUsuń
  110. Wspaniale byłoby wygrać te ładności :-)Pozdrawiam
    Magda dewi-m@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Zapisuję się po te cudowne cukierasy:)

    I zapraszam do siebie:
    http://piecykowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Hej, zglaszam sie ^^
    http://wblaskuksiezyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. na takie cuda to i ja się zapisuję i czekam cierpiliwie na wygraną
    Tatiana tati10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Ale śliczności przygotowałaś, przyślij je do mnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  115. Długaśna ta kolejka ale i tak w niej staję:)
    Gratulacje roczku!

    OdpowiedzUsuń
  116. Bez kalendarza żyję - i choć minęło już prawie pół roku to przydałby się i skrzyneczka urocza - więc w tę kolejkę bez endu się ustawiam z najlepszymi życzeniami
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. Jeszcze ja tu stanę z nadzieją na wygraną :-)
    http://ankarcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja także się zgłaszam :)
    aggaton@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. I ja zapisuję się na candy...może tym razem uda mi się coś wygrać :) Zapraszam do mnie na candy
    http://whiteorchidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. wszystko zrobione, zapisuję się po te cudeńka. :)

    OdpowiedzUsuń
  121. ja tez ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne candy, więc do długiej listy zapiszę się i ja;] ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  124. Jeszcze ja , jeszcze ja.
    Ja bym bardzo chciała oj chciała.
    Pozdrawiam kisia-wrzosowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  126. I ja :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. zapisuję się z nadzieją, że zostanę wylosowana... :D

    OdpowiedzUsuń
  128. i ja ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam Asia joajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń