sobota, 21 maja 2011

:):)

Witajcie kochane. Zarobiona jestem po pachy w ogródku. Przesadzam, przekopuję,sieję, pielę itd...Dziś padam na twarz;)
Chciałam pokazac Wam jeszcze kilka drobiazgów , które ostatnio cieszą moje oko. Po pierwsze kupiłam taki szyld, wpadł mi w oko na allegro:) powiesiłam na razie na gałce od drzwiczek szafki, a potem moze pomyślę czy znajdzie jakies zastosowanie.





Zapomniałam z ostatnich prezentów od meża pokazać chlebaki. Mam tylko okropne zdjęcie zrobione przez meża komórką zaraz po zakupie:) A,że chwilowo nie mam aparatu to musze pokazac to właśnie ;)...Chlebaki mam juz trzy. I tylko jeden sluży do przechowywania pieczywa. pozostale do wełny i koronek :)



I na koniec zdjęcia korali jakie wysłałam dla MaJu:) Jak łatwo się będzie domyślić nie ja jestem autorką zdjęć , tylko sama obecna właścicielka korali :)Anetka była tak miła ,że "obfociła" korale i pozwoliła mi pokazać zdjęcia:)

14 komentarzy:

  1. Zawieszka swietna:) bialy chlebak baaardzo mi sie podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawieszka super. A chlebaki ponad wszystko :)/ Ja mam dopiero jeden, ale jestem otwarta na więcej !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To u Ciebie w domku, bardzo się zmieniło;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawieszce chyba dobrze tam, gdzie widnieje teraz:)Śliczne korale dla MaJu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka śliczna , co do korali jestem bardzo pod wrażeniem Koronki i filc to coś nowego :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne zawieszki i chlebaki cudne.Sliczne korale dostanie MaJu,slcznosci w dniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne korale:))

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle śliczności :) Gdzie Ty znajdujesz na to wszystko miejsce, hm? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne korale, uroczy "dziewczecy" róż.. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Szyld wow, jest bajeczny, szukam czegos podobnego ale nie moge na nic trafic.
    Chlebaki na koronki- rewelacja:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. szyld zajefajny
    ten górny, biały chlebak mam też :)
    a korale bardzo dziewczęce :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tez mam taki biały chlebaczek i pieczywo w nim utrzymuje się rewelacyjnie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. ...ale piękne chlebaki! dawno u Ciebie nie byłam i jakieś kolosalne zmiany widzę:) ...a ja przypominam się Niesiu:)wyjdę lada dzień z domu ...na łowy, buziaki Ci przesyłam i pozdrawiam bardzo serdecznie...jeszcze masakryczna Magda :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, masz dom pełen skarbów, a twój blog powinien się chyba nazywać się Dom moich marzeń... ;) super chlebaki, właśnie na takie poluje, ale nic fajnego nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń