wtorek, 31 maja 2011

LOSOWANIE !!!!

Moje drogie! Dziś rocznica mojego bloga i losowanie candy :) Wasz udział w tej zabawie przeszedł moje najsmielsze oczekiwania. Zapisało się aż 137 osób! Jedna osoba wpisała sie 2 razy ;)Bardzo Wam dziękuję.
Dziękuję ,że wogole tu zaglądacie, piszecie miłe słowa, że jesteście... :) Buziaki wielkie
Losy przygotowałam metodą tradycyjną , jako maszyna losująca występuje kryształowa miseczka i ręka mojej córki :)))








I tak, nagrodę główną otrzymuje MozAnna






A nagrodę pocieszenia Neilii




Gratuluję dziewczyny i poprosze o maila z adresem do wysyłki oraz kolorem w jakim chciałybyście otrzymac bizuterie ;)))

Buziole moje drogie i miłego dnia !

p.s mam klopoty z komputerem , wiec nie wiem ile jeszcze zycia mu zostało , jeśli padnie i nie uda mi się odczytac Waszych maili to wszystko przeciagnie się o czas naprawy komputera :)

19 komentarzy:

  1. gratulacje dla dziewczyn! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! A ja też byłam dzięki Tobie niedawno szczęściarą ;-) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Pozdrawiam :0

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już u Ciebie wylosowana byłam, kiedyś;-)
    Gratuluję szczęściarom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i dzięki za fajną zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o mateczko wygrałam nagrodę pocieszenia, super :)
    dziękuję za zabawę i tak niesamowity jej finał
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla obdarowanych ;)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje zwyciężczyniom i dzięki za miłą zabawę i że byłaś punktualna (nie cierpię przedłużania oczekiwania na wyniki candy)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dziękuję za zabawę :) gratulacje dla wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyniom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranych, dziękuję za zabawę i miło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za zabawe i gratuluje dziewczyna wygranej!Duzo slonca w dniu

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczynom gratuluje piekne wygrane.i znow sie okazuje ze ja nie wtej kolejce .buuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje za zabawe i gratuluje szczęściarą.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, witam:-) Moje hortensje sztuk 4, te z zeszłych lat też w bigosie. Te pięknie kwitnąca 5-ta to z tego sezonu. Wszystkie rośliny zakupione w szkółce lub markecie ogrodniczym w tym sezonie rosną okazale, a te co po zimie przyklapły ale bankowo odbiją:-). Pośpiewamy im jak mówi moja babcia i będzie dobrze he, he. Pozdrawiam
    P.S. A u Ciebie konkursowo, fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez miałam komputerowe problemy dlaetgo dopiero teraz przesyłam gratulację i podziekowania za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam ...U Mnie TEŻ CS SIE Z BLOGIEM DZIAŁO I NIE mogłam umieszczac komentarzy i postów. Teraz dzięki pomocy Dobrych Duszyczek znowu jestem . Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń