wtorek, 10 maja 2011

Morze prezentów

Tak, tak... inaczej tego nazwać nie mozna. W ostatnim czasie zalało mnie morze prezentów. Prezenty z róznych okazji. Wygrałam cudne candy u Ambrozji. Wygrana były uszyte przez Kochana Beatkę woreczki. Wdarł sie element zaskoczenia i dostałam woreczki inne niz przewidziane w zabawie bo sie Beatce pokreciło i moja paczuszka poleciala do kogos innego a ja dostałam zestaw woreczków przewidzianych dla innej osoby :) Ja wcale bym sie nie zorientowała, bo zaslepiona byłam radoscią, ale mnie Beatka uświdomiła. Musze powiedzieć ,że woreczki są niezwykle starannie wykonane. To robi wrazenie :) Bardzo, bardzo dziekuję.






Na pewno znacie bloga MaJu i jej przesliczne zawieszki. Ja dlugo marzyłam o tych zawieszkach , nie miałam odwagi zaproponowac Anetce wymianki, a pięniazków brak , wiec były to moje marzenia.Wiedziała o tym Halinka,i tak zaczarowła ,ze dostałam od Maju przecudne prezenty.Naprawdę marzenia sie spełniaja , i chociaz komus może sie zdawać , że to drobiazgi , dla mnie to cudeńka i sprawilo mi to ogromnie duzo radości.Zawieszki są pięknie uszyte,kazdy detal do siebie idelanie pasuje. Dziękuju najpiękniej jak potrafie.



Ja w podziekowaniu miałam dla Maju wykonać cos filcowego.Miały być broszki i korale.Nie wiedzieć cemu strasznie ciężko mi to szło. Trzy broszki wyladowły w śmieciach , bo zupełnie odbiegały od tego co miałam w głowie, strasznie byłam niezadowolona z efektu. Ostatecznie dzis wysłałam broszki, które MaJu juz widziała i "zatwierdziła, oraz korale, niestety zapomniałam przed wysłaniem zrobic zdjęcie. Są, wg zyczenia słodkie , delikatne i w pastelowych różach... :) Modlę się ,żeby się spodobały . A druga cześć prezentu poleci do Anetki dopiero za kilka dni.




Jakis czas temu wzięłam udział w wymiance wiosennej u Magi. Dostałam prezent od Kasi z www.pasjenatalki.blogspot.com To kolejna osoba, której prace mogę z ręką na sercu polecić.




Strasznie sie ten post robi długi, ale nie mam wyjścia.Zaległości musze uzupełnić.
Ze mam kochanego meza to juz chyba kiedys pisałam. Moge jeszcze dodac , ze mam baaardzo kochanego meża. ;)Zawsze przywozi mi różne piękne drobiazgi , wyszukane na straganikach ze "śmieciami " Oto część z nich z ostatnich podróży:)









Chciałam jeszcze pokazać drobiazgi które uszyłam zrobiłam , ale to może jutro , myslę ,że i tak macie dość na dzis . Buziaki kochane !
A! dziękuje Wam pięknie ,że ciągle mnie odwiedzacie. Witam nowych obserwatorów , do wszystkich Was staram się odwiedzic , mimo ,ze czasu brak wiec ostatnio rzadko zostawiam komentarze.Dziekuję ogromnej ilości chętnych , które zapisały sie na moje candy.Aż żałuję ,że nie przewidziałam wiekszej ilości prezentów. Miłego dnia!

22 komentarze:

  1. prezenty na prawdę piękne. Ja tez wygrałam piękne candy u Beatki i mam wyżyty sumienia bo nie pochwaliłam sie jeszcze. Musze to nadrobić.
    Starocie wyszperane przez twojego męża cudne. Ma oko! Ta szafeczka przecudna, gdzie on ją wypatrzył? A waga!? Pozazdrościć męża!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no zety orze.ku no panie dzieju cuda cuda dla tej szafki dam sobie ogolic nogi na sucho.jestem ciekawa jak on ja przytargal hahahhahaah

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuś! Ja sama sobie meża zazdroszczę... ;) A szafeczka jak i reszta dupereli wygrzebana w Holandii na targu.
    Halinko, ta szafeczka jet malutka, na bizuterie , ma ze 30cm wysokosci :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach jak pięknie...wspaniałe prezenty!Szafeczka urocza.Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bogactwo prezentów:)) świetne:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale skarby wygralas cdne!
    Piekne rzeczy mezus Tobie podarowal
    A filcaki zrobilas sliczne,Milego dnia Nieslawko

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście można to nazwać morzem:) Dobro powraca!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak to pieknie ze strony Pana meża.Doooooooooooooobry chlopak z Niego . a może pozyczysz Mi go na 1 dzień.ha ha buziaki Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty!!! Te od męża również!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrane woreczki super-szcześciara z Ciebie.
    Cieszę się ze prezenciki odemnie się podobają.
    Twój małżonek ma świetna ręke do wyszukiwania cudeniek. Wszystko mi sie podoba.
    To ja lece przyfilować listonosza :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś, piękności dostałaś i upolowałaś na gratach.
    Szafeczka na biżuterię jest cudna - nie było tam gdzieś jeszcze jednej???
    Broszki bardzo kobiece i romantyczne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś.
    Starocia są cudowne,,szafeczka z szufladami i kieszeniami jest świetna, ale waga bije wszystko

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko i jeszcze możesz zaprezentować co zrobiłaś pięknego dla mnie :-) dziś dotarła paczuszka -dziękuję z całego serca za upominek! Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prezenty dostałaś naprawdę. Szcześciara z ciebie :)))) Całusy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne prezenty.. a ta waga, oj cudna jest ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło matko jestem pod wrażeniem!Waga cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty,a starocia są przepiękne...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. ale prezentów dostałaś szok, pozazdrościć tylko mogę.
    Ale najchętniej to bym Ci te wago zwinęła, marzę o takich. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne prezenty:)Ale te broszki mnie powalily, z jakiego filcu je robias z welny czy prasowanego???Sa prześliczne, prosze podpowiedz jak takie sobie zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne te wszystkie prezentowo-wymiankowe przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wymianki super, piękne rzeczy dostałaś i pokazujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No to masz przecudownego męża! Ja ostatnio mojego M zaciągnęłam do sklepu ze starociami i o dziwo spędziliśmy tam kilka godzin :) Nawet jemu udało się znaleźć kilka ciekawych rzeczy dla mnie, bo jak to powiedział: to na pewno by się mojej żonie spodobało...i się spodobało :) Ledwie nasz auto ruszyło z miejsca a ja na kolanach jeszcze miałam stelaż od takiej szafeczki i ruszyć się nie mogłam :) Ale co tam! Ważne, że zakupy się udały :)

    OdpowiedzUsuń