niedziela, 6 listopada 2011

tylko filcowanie ....

Najbardziej lubie filcować kwiaty, ostatnie dni niczego innego nie produkowałam....

Nie wiem jak to będzie , ale chciałabym zarobić parę groszy na tym filcowaniu , i mam nadzieję ,że może mi się to uda.
Dotychczas moje filcowanie było głównie rozdawane jako prezenty, lub po prostu coś sie komus spodobało to z przyjemnościa darowałam....
Teraz sytuacja jest taka ,ze potrzebuję parę groszy więc trzymajcie kciuki , a może uda mi się zrealizować plan sprzedaży ;))))
Choc jeszcze sama nie wiem jak sie za to zabiorę....








I jeszcze moja próba torebkowa, pierwszy raz, wyszła jakastaka kopertówka czy cos..... ;) nie wiem czy widać jest fioletowa z jasnymi "gałązkami" i foletowym kwiatem :)))




Buziaki i miłego dnia Wam życze

23 komentarze:

  1. Piekne kwiaty,moje ulubione to pierwszy i czwarty.torebeczka sliczna.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna torebeczka Ci wyszla a kwiaty super. Moimi faworytami jest pierwszy, drugi i czwarty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki rewelacyjne! Trzymam mocno kciuki za ich sprzedaż! Torebka bardzo fajna - na zimę jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te kwiaty, podziwiam wszystkich, którzy potrafią takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nawet nie próbowałam filcować...:( To mnie przerasta. Tym bardziej podziwiam Twoje zdolności. Pięknie to robisz.
    Też próbuję znaleźć chętnych do swoich wyrobów, więc znam, jakie to teraz jest trudne. Życzę duuuużo powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty piękne.
    A torebeczkę też chciałabym umieć zrobić;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymam kciuki za sprzedaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszki nr 1,2,4 i 5 to moje faworytki. Na pewno sprzedadzą się "na pniu"

    OdpowiedzUsuń
  9. Z całego serduszka życzę aby się udało,a kwiatuszki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. NO to trzymam kciuki- ja także chciałabym zarobić parę groszy na moich dziełach.
    Sliczna Ci wyszła ta kopertówka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne te kwiaty, świetnie Ci to wychodzi! Najbardziej mi się podoba pierwszy i dwa ostatnie, śliczne są! Torebusia również udana :)Życzę powodzenia w sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostawilam swoj slad wczoraj ale sie stracil pewno gdzies po drodze:)
    pisze raz jeszcze: torebeczka super, bardzo mi sie podoba, na karnawal w sam raz! kwiatuszki bomba!
    zycze powodzenia w sprzedazy!!

    pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Niesiu bardzo serdecznie...dawno mnie tu nie było, alem sobie trochę pobuszowała i już wszystko wiem:))) Przepiękne te filcowe broszki, maczek przypadł mi do serca! Zdolniacha jesteś i tyle!!!! Trzymam kciuki za po0myślną sprzedaż!!! Pozdrawiam i buziaczka zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tu przez przypadek ale bardzo bardzo mi się tu podoba i będę zaglądać często mam nadzieję że nie masz nic przeciwko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka w cale nie jakaś taka, tylko śliczna. A kwiatuszki pięknie zakwitły. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaaaaaaka jestem przeszczęślliwa,że na żywca Cię obaczyłam:))))))))))
    Aj lof Ju do bólu:*
    Pięknie masz jak cholera...wiem co zrobie w wakacje :D hahahhahahha
    Całuchny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieska ,Ty wariatko kochana!!!
    A ja jak sie ciesze,ze byłysmy u Madzi razem i ze był taki czad!!

    Troche mięśnie brzucha bolą...dzieki Tobie głównie...jestes szalona babka!!!! i już sie wrąbałaś z tym zaproszeniem w pomorskie...mnie sie dwa razy nie mówi!!!!
    Sama tego chciałaś!!:)


    Ściskam i tez dziekuje za fajny babski festyn....oby nie ostatni...niech żałuje,kto nie był!!!

    kaja

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne te kwiatki ..a kopertówka-super:))pozdrawiam i trzymam kciuki:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieki za odwiedziny na moim blogu ! Podobaja mi sie bardzo Twoje filcowe kwiaty i kopertowka !
    Bardzo elegancka...Jesli to jest Twoja proba, to chetnie zobacze dalsze wyroby!
    Ja tez lubie Sade...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń