wtorek, 27 grudnia 2011

Łazienkowe zajawki :))

Przed Świętami zaczęliśmy remont , a właściwie po 4 latach wyczekiwane wykańczanie naszych łazienek. Jedna już prawie prawie...druga nie nadaje się jeszcze do pokazania :))

Brakuje tu jeszcze trochę rzeczy, nie mamy baterii do wanny ( mam nadzieje ,że dzięki pewnej osóbce będziemy ją mieli ;)), brak listew podłogowych, niewykończona szafka i takie tam... ale już mogę co nieco pokazać

Pamiętacie tą wanne?? wiele wiele postów temu... doczekała się.. nam co prawda podobała sie wersja obdrapana, ale była by bardzo niepraktyczna :)


Teraz wygląda tak :





Ściankę z cegieł mąż murowal juz dawno , co prawda częśc wraz z ogromnym i jak się okazalo zupełnie niepotrzebnym kominem musielismy skuć...ale teraz wygląda ok, i potrzebny kawałek murku powstał od nowa .



I kawałeczek z umywalka, szafka nie jest dokończona więc tylko mały fragment :)


Teraz sprawy następne . Przede wszystkim ogromne podziekowania za życzenia.Bardzo za wszystkie dziękuje,że pamiętałyście...wielkie buziaki..

Rzecz ostatnia to zabawa w PODAJ DALEJ. Sama już nie wim ile osób sie na nią zapisalo.bo niektóre wpisy nie były jednoznaczne. Chciałam żeby udział w niej wzieło 6 osób. I tak z cała pewnością zapisały się:

Kasia
Skimmia
Mazanka
Dysiak

Poza tym pod postem była tez wypowiedz Psich Wędrówek sugerująca chęć uczestnictwa w zabawie i Renia , która nic na ten temat nie napisała i Foxy , która chyba nie chciała brać udziału w zabawie :)) Jeśli jest inaczej to zapraszam bo jeszcze dwie osoby są mile widziane :))

Adres mam do Kasi i Skimmi

POZOSTAŁE OSOBY POPROSZE O PODANIE ADRESU NA MAILA : drozaga@wp.pl
Jeśli adresu nie podacie nie bede miała dokąd wysłac prezentów .
I pamiętajcie,żeby urządzić zabawę u siebie i wysłać obiecane podarki :))


Pozdrawiam Was bardzo ciepło.. Buziaki

27 komentarzy:

  1. Niesia, to kiedy mogę po wannę przyjechać, bo okrutnie mi się podoba :)
    super te cegły :)
    ogólnie moje klimaty prawie :)
    ja już jedną podajkę mam uszytą, jeszcze dwie, ale i tak wyślę dopiero po nowym roku, bo mi się nie chce dryndać na pocztę :P
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana chętnie bym sobie przywłaszczyła tę wannę:)),,,,sliczny klimat w twojej łazieneczce...a cegły...modzio:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna wanna przed a po poprostu wyglada bosko.Cudnie u Ciebie w lazience.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. no to ciekawe gdzie ja sie wykapie. czy szampan do tej wanny tez podaja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lazienka zapowiada sie ciekawie.Kiedys taka wanne w Polsce mialam chyba ze 20 pare lat temu i mialam z nia przygode.Z tego co pamietam to te wanny sa zeliwne i bardzo ciezkie. Moj pies uwielbial pod nia spac jak byl szczeniakiem. poniewaz owczrki niemieckie strasznie szybko rosna kiedys wszedl pod nia i juz nie mogl sie wydostac. Sama nie dalam rade ja podniesc musialam wzywac sasiada.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulala piękna ta Twoja wanna :-)
    Hmm lubię takie klimaty w łazience - cegła łączona z drewnem :-)
    pozdrawiam ciepło o podaj dalej pamiętaj oczywiście i zapraszam Cię do mnie na anielskie candy :-)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga no ja Cię pitolę wanna jest boska i dobrze,że nic z nią dalej nie robiłaś bo wygląda zupełnie inaczej jak na @ focie.
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Wanna rewelacyjna ! Bardzo podoba mi się Twoja łazienka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu , Qrko, nie ma mowy wanny nie oddam :) ale ciesze się ,że się Wam podoba :)

    Kasiu, Ageo dziękuję

    Halinko, co do kąpieli , to wszystko w Twoich rękach, wiesz przecież :))

    Wiewiórko, uśmiałam się z tej historii, choć pewnie Tobie nie było wtedy do śmiechu, a psu to już wogóle... :)

    Skimmia, dzięki, już zapisałam sie na Twoje candy :)A jak byś chciała na żywo zobaczyć wanne to zapraszam :)

    Madziu, no mówiłam Ci ,że w łazience zaczęła wyglądać porządnie ;)

    Fredka , dziękuje pięknie, miło ,że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No super!!! Wanna swietna!!! I ta sciana z cegieł!! Ech...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wanna super. Na pewno będzie Ci służyć długie lata. Ja miałam w domu taką żeliwną. Łazieneczka super. Mur drewno fajny styl. Dzięki ze mnie wpisałaś na podaj dalej. Zrobię je w styczniu. Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, a kto pyta o pozwolenie zabrania wanny, ja tylko pytam kiedy mam po nią przyjechać hehe ;P
    pokazuj więcej tej łazienki, plisss
    buziole
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza łazienka i bardzo klimatyczny murek, Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie wanna bardziej taka obdrapana się podobała :) A łazienka będzie bardzo klimatyczna...ja to spaczona trochę zawodowo jestem i nie wyobrażam sobie cegieł w łazience...ze względów praktyczno-higienicznych. No, ale walczę z tymi moimi schizami, choć ciężko jest :)

    Niesiu bardzo mi przykro, chodzi o tę kradzież zegarka! Jak tak można kraść! Ojjjć nieładnie!

    Cudną choineczkę macie :) Nasza uboga, szczeniak ją testuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wanna boska:) I cała łazienka fajna, z klimatem i oryginalna! Brawo! Podobają mi się te buteleczki ozdobne:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mi się podobają takie ceglaste ściany!!
    Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  18. WANNA BOSKA !!!
    I NAPISAŁAM DO CIEBIE !!!
    ZAPOMNIAŁAM Z TĄ ZABAWĄ !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Miałaś pomysła z tą wanną jest boska!!.Czasami żałuję że mam kabinę prysznicową....Pragnę złożyć żarliwe życzenia:
    szczęścia, zdrowia, wielkiego powodzenia.
    Oby troski zginęły w mroku,
    podczas nadchodzącego nowego roku,
    czyli innymi słowy pysznego szampana
    i imprezy do białego rana!
    Życzy...Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wanna boska! bardzo lubie takie polaczenie :)

    Niesiu wszystkiego dobrego w nowym 2012 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego najlepszego w nowym roku kochana Niesiu;-))))

    OdpowiedzUsuń
  22. chyba znów znalazłam fajowy blog:) łazienka świetna, lecę dalej oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łazienka jest boska:))).
    Dziękuję za udział w zabawie u mnie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ się ta wanna zmieniła:) Bardzo jestem ciekawa jak się będzie łazienka prezentowała w całości. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza wanna na nożkach, taka stylowa i elegancka, nietypowa umywalka... a w tle ściana z cegły!
    Jednym słowem piękna łazienka! Gratuluję!i posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudnie, cudnie tutaj u Ciebie:) Zaczytuję się własnie w postach i ciesze oczy pięknym dekoracjami:) pozdrawiam i będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń