poniedziałek, 12 grudnia 2011

Podaj Dalej


Już bardzo dawno temu zapisałam się na zabawę w "Podaj dalej ". Właściwie to zapisałam się juz dwa razy. Co prawda ja swoich prezentów jeszcze nie dostałam , ale ponieważ sama się zobowiązałam podać dalej to serdecznie zapraszam do zabawy . Mam nadzieję ,że znajdą się osoby , które chciałyby otrzymac ode mnie upominek :))
Będzie to wykonany przeze mnie kwiat-broszka w wybranej kolorystyce.
Chętne osoby proszę o komentarz pod tym postem i adres wraz z wybranym kolorem na maila .
Jako ,że ja zapisałam się juz dwa razy to dzisiejszą zabawe traktuję podwójnie i zapraszam SZEŚĆ osób :)))
Zasady są następujące :
1) Musisz posiadać blog.
2) Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3) Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie.
4) Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

9 komentarzy:

  1. ja chcę, ja chcę :)
    a mam tylko pytanko organizacyjne - czy muszę od razu pokazać co ma być moim podarunkiem dla tych osób, czy mogę np po poznaniu chętnych, pokazać indywidualne dla nich prezenty?

    a broszkę poproszę w różu albo turkusie :)

    buziole
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też wezmę udział w zabawie a co ;-)
    baaardzo podobają mi się Twoje kwiatki :-)

    Niesiu słoneczko maila napiszę do Ciebie troszkę później :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, nie musisz wcześniej mówić co będzie preezentem , to może być niespodzianka. Ja wolałam powiedziec :)
    Adres do Ciebie mam:)


    Kolorystykę możecie wybrać dowolna nie tylko taką jak na zdjeciu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ...)))
    ALE FAJNIE U CIEBIE I BROSZKĘ POPROSZĘ!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. oj no to czekamy na następne "podaj dalej" niestety ograniczenie do internetu nie ułatwia pilnowania blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Psie wędrówki, jeśli masz ochotę to zapraszam , w moim podaj dalej bierze udział 6 osób, bo rozbię je podwójnie :)) poniewaz sama brałam udziałw zabawia 2 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. może w przyszłości skuszę się na zabawę. ;]

    dopiero co dołączyłam do blogowego magicznego świata. nieśmiało zapraszam do siebie:
    http://home-znaczy-dom.blogspot.com/

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno u Ciebie nie byłam z przyjemnością oglądam zaległe posty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrowionka! Chętnie wezmę udział, jeśli masz jeszcze miejscówkę. Doliczyć się nie mogłam czy jest te 6 osób czy nie. A jeśli nie, to dzięki wielkie za miłe słowa na moim blogu i całuski dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń