czwartek, 22 grudnia 2011

Wesołe Święta???

Ach, jak to w życiu ciągle się przeplata , raz łzy a raz uśmiech... Miało dzis być na wesoło a jest na smutno.
Swięta nie będą takie jak sobie wymarzyłam z różnych powodów... ale dzisiejszy dzień jeszcze mnie dobił...

Wczoraj pojechaliśmy na zakupy...nic szczególnego , takie tam spożywcze, ale moja córa zamarzyła sobie prezent na święta -zegarek... Wybrałyśmy , zapłaciłyśmy i wrociliśmy do domu bez zegarka, bo ktoś mnie okradł.... pudełeczko schowałam do torebki, torebka niby zamknieta,ale zegarka już nie ma.....Wieczorem nie sprawdziłam czy jest w torebce bo byłam zmęczona adzis rano osłupiałam ... ryczeć mi się chce , bo zwyczajnie nie mam pieniędzy na kolejny prezent ... normalnie serce mi pęka ze złości i bezsilności...

Te wesołe chwile ostatnio były , smuciłam się ,że Mikołaj do mnie nie przyszedł, ale szczęście sie do mnie uśmiechnęlo i jednak przyszedł , ale jako wygrana w candy i to aż dwa razy ! Najpierw u Maciejki http://maciejka-wracamdodomu.blogspot.com/ , a potem u Danusi http://danusia-sciborowka.blogspot.com/

Od Maciejki:



Od Danusi:



Te przezenty sprawiły mi naprawdę przeogromną radośc i wiele wiele uśmiechu . Bardzo dziękuje:)))

I jeszcze chciałam bardzo podziękować Dorotce. Za pamięć ... Dostalam od Dorotki http://fragomulaworld.blogspot.com/ kartkę z zyczeniami... i powiem Wam ,że to jedyna kartka jaką w tym roku dostałam , więc jest szczególna...



Ach , kochane dziewczyny , reszta świąteczności póżniej bo siły nie mam ...
Buziaki

I muszę napisać małe sprostowanie, znowu słodko gorzkie.....Po pierwsze , dostałam przed chwilą cosik od Halinki Majowejbabci, miedzy innymi kartke z zyczeniami , ale to w następnym poście :)) a na gorzko... to własnie mój synek strącił piekny świecznik od Maciejki..... niestety rozbity .... ech.....fatum jakieś dzis nade mną wisi...

16 komentarzy:

  1. jestem przerazona bezdusznościa ludzi:(((((tak ci wspólczuję:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie mam świąt jakbym chciała...
    córa wyjechała...
    zmarła moja kochana ciocia...
    a rok temu było tak fajnie

    trzymaj się kochana,miejmy nadzieję,że los się odwróci

    OdpowiedzUsuń
  3. tak bywa nie ma sie co smucic .raz do przodu raz do tylu . ale zato prezety masz cudne a corce kupisz " od mikolaja cos innego heheeh. trzym sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się, ten złodziej z pewnością nie będzie miał pożytku z Twojego zegarka, a los Ci to wynagrodzi. Ciesz się tym co masz.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. och Niesiu tak mi przykro,złodzieje są bezwzględni ,dla nich świeta nie istnieja. Kochana ale niech Ci to nie popsuje swiąt!!!!trzymaj sie cieplutko i mimo wszystko wesołych a szczególnie rodzinnych świat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję Ci całego serca! I córci. Wiem, że żadne słowa pocieszenia w takiej sytuacji nie pomagają. Ale ja zwykle, jak już mam nadmiar czarnego pasa życiowego, to wmawiam sobie, że tysiące ludzi mają dużo gorzej niż ja. Czasem pomaga :) Trzymaj się! Bo prezenciki masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nesiu mimo wszystko Radosnych Świąt Ci życzę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie fatum ale czasem nas dopada pech, bardzo mi przykro z powodu zegarka,też mieliśmy nie przyjemność z złodziejami. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę żeby teraz było na wesoło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj bardzo mi przykro,że Cie to spotkało.
    Życzę Ci spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj Niesiu, tak mi przykro :(
    co za menda to mogła zrobić, jednak Bożena Dykiel ma rację, podłość ludzka nie ma granic :) pamiętasz z jakiego to filmu??
    Zazdroszczę wygranych w Candy, ja coś ostatnio nie mam szczęscia ale Twoje fanty u Ciebie prezentują się bosko no i nie smutaj się już :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi przykro!ja nie rozumiem ludzi...
    Mimo wszystko mam nadzieję,że Święta będą dla Was szczęśliwym czasem, tego Wam życzę!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo wszystko niech te Twoje święta wesołe i szczęśliwe będą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przykro mi Kochana za tak sie stalo.
    kochana życze Tobie i TWOJEJ RODZINIIE
    zdrowych i wesołych świat oraz szczęśliwego nowego roku .
    ściskam i całuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech pod świąteczną choinką znajdzie się radość,
    szczęście, życzliwość, wzajemne zrozumienie
    i spełnienie marzeń w Nowym Roku. Tego życzy Dorcia- Tobie Nesiu i Twojej rodzince:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymarzonych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń