czwartek, 19 stycznia 2012

POMOC DLA EWY !!!!

Moje drogie.
Ania zamieściła u siebie na blogu prośbę o pomoc dla nastoletniej dziewczyny. Ewa wpadla pod pociąg i straciła obie nogie. Jak łatwo się domyśleć rodziców nie stać na zakup protez...dlatego liczę ,że znajdzie się ktoś kto pomoże choć odrobinkę. To taka sytuacja gdzie liczy się naprawdę,dosłownie każda złotówka...
Umieśćcie proszę u siebie parę słów na ten temat. Może znajdą się osoby mogące wesprzeć Ewę.
Więcej wiadomości u Ani http://w-trasie.blogspot.com/2012/01/blog-post.html
lub tutaj http://www.pomozmyewie.blogspot.com/

p.s nie moge od jakiegos czasu podlinkować słów , jak próbuje to jakieś cuda wychodzą. Może ktoś mogłby mi po krótce napisać krok po kroku jak się to roi, bo ja chyba coś zapomniałam i robię to żle...

8 komentarzy:

  1. AŻ SCIERPŁAM......
    Niesiu jak piszesz posta wchodziszw okienko link...tam w górnym okienku wpisujes co chciałabyś aby widoczne przez nas np.KLIK, TUTAJ.... a w drugim okienku skopiowany adres strny...potem OK...i gotowe:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Qrko... oj tak skóra cierpnie...

    Spróbuję Twojej podpowiedzi , może sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale straszna tragedia! Umieściłam infofmację na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Straszne! Tyle już naczytałam się tych tragedii za ostatnie dni, że jestem kompletnie chora. Zamieszczam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. WIELKIE DZIEKUJE DZIEWCZYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Niesiu, bardzo mnie ta historia poruszyła...słyszałam o tym w mediach. Zaraz wrzucę u siebie linka do stronki... Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za miłe słowa wsparcia. Jestem facetem ;-) nie da się ukryć ;-). Zapraszam na mojego bloga kiedy tylko będziesz miała ochotę. Miłego wieczora,pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze raz dziękuję za podlinkowanie i czekam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń