piątek, 22 czerwca 2012

Chwalipięta !

No jestem chwalipięta.. :) Bo jakoś się nie mogę powstrzymać....Pierwszy tort w życiu był 1,5roku temu. Od tamtej pory powstały w sumie 3...jak ktoś zaczyna na dzien dobry od samolotu , to za czwartym razem wypada statek :)

Syn sobie wymarzył tort statek , mamusia marzenia spełnia...w końcu urodziny , i to czwarte zobowiązują :)))moze nie arcydzieło , ale jak na totalnego laika ,samouka jest zarąbisty !I co najwazniejsze dał sie zjeść :)




Z pirackim pozdrowieniem ; ahoj!! buziaki :))))

47 komentarzy:

  1. o kurka neska toz to arcydzielo hahahaha. no i smakowac musial !! taki tort to super ale taka mama co umie takie rzeczy wyczarowac to pewnie skarb z tego statku hahah ;)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleś mi przykomplemenciła z tym skarbem ;)) buziaki !

      Usuń
  2. No to pirat ma swój statek :) Wyszedł ci super !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, naprawdę jestem z siebie dumna:)

      Usuń
  3. Brawo dziewczyno!!! Juz pewnie syn myśli o następnym zamówieniu, więc nie szkoda go było kroić;-0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Basiu, oj niestety tak , jest kolejne zamówienie, tort motocykl!!!!nie mam pojęcia jak sie do tego zabrac :))

      Usuń
  4. przepiękny gratuluję zdolności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje...;) nie ukrywam ,że posiłkowałam się podpowiedziami z internetu :)

      Usuń
  5. Piekny torcik,to musialy byc cudowne urodzinki !
    Duzo zdrowka, usmiechu i wszelkiej pieknosci dla malego pirata zycze!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziekuję Kasiu za życzenia Impreza była przednia :) Widok bandy czterolatków tańcujących jak w dyskotece -bezcenny :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. haha Basiu! Na mnie tez zronił ;)))Ściskam !

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowo i ładnie. Talent do pieczenie takich cudów jak najbardziej jest ;-))))

    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowo i ładnie. Talent do pieczenie takich cudów jak najbardziej jest ;-))))

    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziekuję. Choc tak jak pisałam , inspirację znalazłam w sieci , ale i tak sieszę się ,że mi to cudo się udalo :))

      Usuń
  9. Tak , jest zarąbisty :))) masz talent ...
    Młodemu wszystkiego najlepszego :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha no jest jest ;) dziekuje za życzenia :)

      Usuń
  10. No tort jest rewelacyjny!!!!I to na tyle,że aż szkoda go jeść:)SUPER!!!Achoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, napracowałam się przy nim i powiem Ci ,ze baardzo mi było przykro go kroic :)) ale ostatecznie tort jest przeciez do zjedzenia ;))
      dzieki :))

      Usuń
  11. To dzieło sztuki:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, z tym dziełem sztuki to bym nie przesadzała, choć wiem,że są tacy którzy potrafią wyczarować dosłownie wszystko z ciasta i lukru :))

      Usuń
  12. Ale bajer, aż zaniemówiłam! Jeśli smakuje jak wygląda to gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem obiektywna , więc się nie wypowiem , ale tort zostal zjedzony, a teściowa zjadła nawet dwa kawałki :)))

      Usuń
  13. Synkowi samych słonecznych chwil życzę:)
    A tort fantastyczny!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję pięknie w imieniu synka;)) Milo mi ,ze się Tobie podoba :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  14. Nieśka, tort jest zajebisty, chyba odnalazłaś kolejny ukryty talent :)
    a Stachowi życzę wszystkiego najlepsiejszego :)
    buziole
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana:) ukryty talent powiadasz...:) ja tam bym sie az tak nie cieszyła.... wiesz zgapiłam trochę z neta...ups... prawa autorskie ???:D :D :D

      Usuń
  15. O matko, jaki tort!!wszystkiego naj dla Synka!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Nieslawa ,
    Wszystkiego Najlepszego dla Twego synka ,samych radosnych , slonecznych dni w jego zyciu.
    Twoj synek jest kreatywny jak Ty , madrze wymyslil i to byla napewno wielka radosc ,
    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wando za życzenia :) Radocha był, to fakt, i ja miałam wielką satysfakcję ,że mogłam mu tą radochę sprawic :))

      Usuń
  17. Och ale arcydzieło....zdolna bestyjka z ciebie ....musiał być mniamuśny ..Ja bym zjadła trzy kawałki ...czekoladowy był?Uściski i buziaczki dla solenizanta.Pozdrowionka weekendowe. Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Dorotko :) Tort wbrew pozorom nie był czekoladowy a cytrynowo truskawkowy :) Buziaki

      Usuń
  18. Ale cudny! Jak Ty go zrobiłaś? Podziwiam normalnie, a syn to pewnie chodził dumny jak paw :) Wszystkiego najlepszego dla synka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się spotkamy to Ci zdradzę "tajemnice" powstawania tortu :)) Dzięki piękne :)

      Usuń
  19. :)))A MI BY BYŁO GO ŻAL ZJEŚĆ:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko, mi było strasznie żal, ale co zrobić ...:)))

      Usuń
  20. Zgadzam się. Spokojnie możesz się chwalić. Jest czym - bo to wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no co mam napisać GENIALNY :-) słuchaj a jak już spełniasz te marzenia to wiesz ja też mam jedno hi hi hi..........
    buziaki Niesiu

    OdpowiedzUsuń