piątek, 1 czerwca 2012

Głowa mnie rozbolała...

....od przybytku ...:))) a niby nie boli...hahaha ...Ten przybytek to pomidory. Nigdy nie uprawiałam ,tzn w zeszłym roku chyba 4 sadzonki, ale były kupione, potem zjadla je zaraza i tyle z pomidorów było. W tym roku chcialam profesjonalnie. Zakupiłam nasiona - 3 paczki :), Mąż jak zwykle na wysokości zadania , zbudował dla nich "domek" ;)Miała być szklarnia ale względy ekonomiczne zdecydowały i jest folia:)) Potem rozszalałam się z tym siewem.. wszystkie nasionka wysypałam do skrzynek i... chyba wszystkie wzeszły... tego nie przewidziałam . Okazało się że mam kilkadzesiąr sadzonek :) Wcześniej jeszcze się popisałam i przez nieuwage wymieszałam odmiany, więc nie wiem jaka gdzie rośnie... Znaczną część sadzonek oddałam sąsiadkom. Resztę dosłownie upchnęłam pod folią ... Tak wygląda domek pomidorków. Willą go nazwc nie można , ale myślę ,że jest fajnie :))
Tak wygląda pomidorowy gąszcz, wiem ,że im ciasno, ale nie miałam sumienia wyrzucić zbednych sadzonek ...
A taką nazwę nadał domkowi mój mąż :)))))No ja się uśmiałam do łez ...
No i jeszcze skalniak, nasza duma. To miejsce gdzie nie wiedziec czemu wszystkie posadzone rośliny w przeciwieństwie do innych zakątków na naszej działce rosną prześlicznie ..:)Powiększyliśmy go znowu o kilka nowych kamlotów :)Na żywo jest milionrazy piekniejszy, ale nie umiem zrobić zdjęcia lepszego...
Zakątek baliowy i beczkowy :)
Pieknego Dnia Dziecka życzę Wam i Waszym dzieciom ! Buziaki !

51 komentarzy:

  1. Jakie pomidorowe zagłębie!
    Nieźle sie spisaliście, piękna "szklarenka" a i sadzonki takie dorodne. Tylko czekać pomidorków.
    Beczki i balie z kwiatkami to moje faworytki, kocham takie pojemniki i jeszcze zwykłe gliniane donice.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie równiez bardzo podobają się rośliny w tego typu pojemnikach... ale dorwanie dzis glinianych starych doniczek graniczy z cudem. Moje, jak zwykle ze śmietnika ;) Mąż znalazł w Gdyni w czasie akcji wystawka :)))

      Usuń
  2. FAJNA NAZWA...POMIDORIUM NIESŁAWY....HIHIHIHI...PIĘKNY MASZ OGRÓD:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Qrko :)) Nazwa mnie strasznie ubawiła :)

      Usuń
  3. jaaaa Cię kobito normalnie..... szok jak masz pięknie. Na stukam Ci zobaczysz tylko przyjedź ;) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to? będziesz bić tak na dzień dobry ?? :))) Ściskam Madziu!

      Usuń
    2. taaaa na dzień dobry i Ty już wiesz za co ;)

      Usuń
  4. to żeś Niesiu zaszalała ;) mam nadzieje, że teraz wszystkie zaowocują dorodnie i wydadzą obfity plon :) a potem to już tylko na bazarek i zarobek jak się patrzy ;) no chyba, że soku pomidorowego narobisz albo codziennie pomidorówa ;) :P
    do zobaczyska!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pomidorki obrodzą tak pięknie jak pięknie się wysiały to myśle ,że przecieru pomidorowego będę miała na rok :D Ale wcale nie narzekam, uwielbiam pomidory:) Pozdrawiam ciepło, do zobaczenia!

      Usuń
  5. no jak nie piszesz, to nie piszesz, a jak zaczniesz to dzień po dniu :)
    no to będziesz mogła pomidorami handlować - wiem co mówię, bo rodzice co roku sadzą pomidory, niby tylko 8 krzaczków, ale owoców jest tyle że nie dajemy rady przejeść i przetworzyć wszystkiego :)
    nazwa świetna
    buziole
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!! Kasiula , to Ty musisz na spytki wziąć rodziców jakie metody stosują i jaką odmianę hoduję.Ja totalny amator jestem . Pojęcia nie mam co robic, a marzy mi się ,żeby tych pomidorków trochę było :)

      Usuń
  6. ale jak już zbierzesz własne pomidory to dopiero będzie satysfakcja.
    Piękny kącik baliowy.
    Bardzo bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)Trzymaj kciuki za te zbiory :))

      Usuń
  7. "Pomidorium Niesławy" :))))
    Śliczny masz skalniak, a zakątki świetne.
    szykuj słoiki i butelki na przecier pomidorowy:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne . Mam nadzieję ,że słoiki się przydadzą :))

      Usuń
  8. Super szklarenka dla pomidorów!Oby wzeszły i do września owocowały! Trzymam kciuki! Ja w tym roku będę eksperymentować i zamierzam posadzić pomidory w doniczkach na balkonie :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Choć ja zaczynam od razu od zakupu sadzonek, bo w mieszkaniu trudno rozsiewać, rozsadzać.
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. dziękuje za odwiedziny i za kciuki :)

      Myślę ,że spokojnie można pomidorki hodowac w pojemnikach , tylko w jakimś zacisznym ciepłym miejscu.
      Ja siałam i pikowałam w domu. W długich skrzynkach trzymałam na parapecie, a potem popikowałam i dobry miesiac stały przy oknie balkonowym w salonie na podłodze :)
      POzdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Zazdroszczę tych pomidorów , bo ja ich hodować nie umiem w ogóle!!!no szkoda,ze nie mieszkam blizej ,bo już bym po sadzonki się do Ciebie wybrała!!
    Pomidorium rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co z nich wyrośnie.Jeśli okaże się ,że się te moje sadzonki to na następny sezon wyslę Ci pocztą :)))

      Usuń
    2. Ale tu u Ciebie uroczo!!

      Usuń
    3. Karolino,dziękuje, przemiło przeczytac takie slowa :)

      Usuń
  10. Domeczek jest uroczy !!!!no to narobisz koncentratów pomidorowych ho ho !!!!Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, trzymaj kciuki ,zebym faktycznie miała z czego te przeciery robic.. pozdrawiam :))

      Usuń
  11. No brawo. Swoje, to swoje. Śliczny ten domeczek, na pewno pomidorkom też dobrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję , mam nadzieję ,ze domek z czasem będzie większy :))

      Usuń
  12. Domek śliczny,bardzo ładna beczka z kwiatami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, no super to Pomidorium ... :)
    w ogródeczku pięknie i ta beczka ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach tyle jeszcze bym chciała zrobić w tym ogródku, ale ciągle cos stoi na przeszkodzie, Ale cieszę się ,że choć tyle mogę pokazac :))

      Usuń
  14. Niesiu, ale u Ciebie fajnie:) Wszystko mi się podoba - i pomidorowy przybytek i skalniak, ale najbardziej ten bazyliowo - beczkowy zakątek:) Bomba! Trzymam kciuki za Twoje pomidorowe zmagania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje . trzymaj kciuki , trzymaj... może od tego trzymania będzie z czego pomidorowe cuda gotowac :)

      Usuń
  15. Jak tu pięknie!!! Marzę o takim domku dla jakiś roślinek!!! A jaką macie cudną wannę - widziałam w poprzednich postach. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardzo mi miło ,że sie Tobie te moje drobiazgi podobają :) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  16. hej no fantastycznie.Pomidorowy domek w deche ehehhe. moze zalapie sie w pazdzierniku ja jakies pomidorowe danie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana, mam nadzieje ,że się załapiesz :) przede wszystkim ze osobiscie sie u mnie pojawisz, może te pomidory Cię skuszą :)) hahaha

      Usuń
  17. Domek super Niesiu,cieplutko im tam pewnie ...i gut...bo one tak lubia!!Wiem cos o tym ,mogę Cie troche podszkolic!!

    Ale najpiekniej przed domkiem:)Niebieskie wiadra-cyna!!!!!!!!!!!!!!!

    Buziak ogrodniczko...do zobaczenia,co?!?!

    OdpowiedzUsuń
  18. Domeczek przesliczny i mnogosc pomidorow bardzo pokazna.Skalniczek bardzo piekny.W moim starym domu tez roslinki rosly cudownie tylko w jednym rogu na calej reszcie nawet badyle nie chcialy sie trzymac
    Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za slodkie slowa :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomidorium - rewelacyjna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) Mój mąz to spec od słowotwórstwa :))

      Usuń
  20. Fajne pomidorium i cudne te sadzonki w doniczkach i w korytku. Wygląda bardzo profesjonalnie. Nie dziwie się dumy ze skalniak jest czym cieszyć oko. Oby zbiory były obfite. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ,że wygląda profesjonalnie...haha bo wcale takim nie jest, ale grunt to dobre wrażenie! :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Ha ha ha pomidorium rewelacja :-) kochana Ty nie wiesz co się będzie działo na Twoim ogrodzie jak ja tam wyląduję ;-) było by świetnie jakby wyszło z tym sierpniem ...
    buziaki Niesiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja Cie trzymam za slowo ,że Ty do mnie wpadasz i działasz ! Buziaki

      Usuń
  22. Super zakątki beczkowo - baliowe - fajne pokoiki dla dzieci !

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany jakie dorodne krzaki .. ja mam jeden na balkonie już są owocuje . Lubią dużo wody i trzeba im boczne pędy odrywać.Twoje trochę za gęsto wsadzone ..może wsadz trochę do gruntu.JAK BYŚ potrzebowała fachowej porady to dzwoń na skypa.Buziaczki Dorcia...ps. ten zakątek baliowo , beczkowy prze cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko:) Boczne pedy obrywam, przynajmniej staram się choć w tym gąszczu to nie jest łatwe Zaczeły już owocować, teraz tylko ciepła im potrzeba ,zeby dojrzewały :)ściskam serdecznie

      Usuń
  24. Ale piękny zakątek skalniaczkowy :) A te pomidorki, mniam mniam, nie ma to jak swoje własne :)
    Niesia, kiedy się spotkamy? Umawiałyśmy się tak dawno temu, wiosna już jest, dziś trochę w teorii, niż praktyce, ale zaraz lato...i zdążymy przed zimą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na znak ! Dwa razy mi nie trzeba powtarzać :)))) wiec jak tylko znajdziesz chwile to daj znac , ZAPRASZAM! :)))

      Usuń