czwartek, 15 listopada 2012

13 tego piękniejszy jest swiat....

A właściwie 14 tego ..:) Bo 13 tego to ja niby świętowałam , urodziny .... ale prawdziwa radość to dzień póżniej przyszła.

Po pierwsze ...po 6 latach trafiłam na swój wymarzony i idealny abażur do lampy ...lampa kupiona te lata temu . Abażur miała , ale brzydki , połamany ...myślałam ,ze szybko dokupię coś innego , szybko, zeszło bite 6 lat. Ale znalazłam , zwyczajnie na alegro ;)) i pomyślałam sobie , idealny na prezent urodzinowy :))) Kupiam , paczka dosżła 14tego :)))Jestem baardzo zadowlona Tak wygląda w dzień , może póżniej wrzucę wieczorne zdjęcie :)

I to miał być koniec urodzinowych przyjemności ...ale...moja siostrzyczka , mąż i córcia sprawili mi ogromną niespodziankę ...i ...zobaczyłam ich, najprawdziwszych i na żywo. Koncert w Gdyni, wspaniałe przeżycie . Słońce czuć w każdym dzwięku ....naładowałam baterie jak tylko się dało ... :))ach ...
Miłego dnia !

10 komentarzy:

  1. Ale piekna lampa!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. abażur rzeczywiście godny czekania:)
    a koncertu zazdroszczę bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Abażur naprawdę śliczny:))koncert musiał być fantastyczny:))Wszystkiego najlepszego:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. i abazur i lampa piękne- pasują idealnie!
    no i najlepszego♥♥♥
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj :D bardzo było by mi miło gdybyś dołączyła do nas do link party - wszystkie blogerki diy, wnętrzarskie itd mogą dodawać linki do swoich najciekawszych postów dzięki czemu inni odwiedzający będą mogli je obejrzeć. Zapraszam!:)
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek!!!
    Abażurek super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Abażur super! Urodzinowa niespodzianka też, więc teraz to tylko super bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesiu witam po bardzo długiej moje nieobecności, ale miło wracać do starych i miłych saloników!!! Kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, prezent śliczny, oryginalny ten abażur!!!!Koncert super!!! Pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co dobre, lepsze i najlepsze z okazji urodzin.

    OdpowiedzUsuń