czwartek, 21 marca 2013

Powolutku do Świąt ....




Właśnie znowu pada śnieg . Jest biało, jak powinno być na Boże Narodzenie , od odśnieżania mam zakwasy ;) no cóż ....Wiosno , przybywaj ! :)))






Mimo tego białego za oknem ja w końcu wyprodukowałam pierwsze świąteczne dekoracje . Nie było łatwo szyć na nie szyjącej maszynie , więc szybko dałam sobie spokój. Pisaneczki koślaweczki , tak bym je nazwała :) Jak już miałam dośc maszyny to wyszperałam kupione w zeszłym roku wydmuszki z gęsich jaj .Potem klej troszkę skraweczków koroneczki i świąteczny stroik gotowy . Na konieć przerobiłam wianek z Bożego Narodzenia na Wielkanoc . :)

Ściskam jak zawsze .









12 komentarzy:

  1. Ładne dekoracje, a pisaneczki-koślaweczki najlepsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te lniane są urocze :)
    Ale i papierowe niczego sobie! ;)
    Ja w ogóle nie czuję klimatu świąt, zmuszam się do dokończenia zaczętych jajeczek...ale chyba bombki wyciągnę, jak teraz zacznę to jest szansa, że do BN dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te lniane pisanki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Cudne pisanki.
    Pozdrawiam wiosennie na przekór aurze

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne,romantyczne,pastelowe.Pieknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może te cudne dekoracje przegonią tą zimę:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież one są boskie,takie ślicznie inne.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo artystycznie.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutkie te lniane jajka:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych i radosnych świąt życzę:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny jest ten wianek! Miałaś niezły pomysł z pisankami. Ja w tym roku mialam z ozdobami na bakier, ale to przez to, ze święta u tesciowej były, bo mąż i tak miał służbę 24 godziny, wiec nie mialam nastroju :-( Ale miło popatrzec na takie ozdoby, jak stworzyłas. Pozdrawiam ciepło i ściskam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i ciekawie tu u Ciebie-zostaję i rozgoszczę się jeśli pozwolisz,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń