piątek, 10 maja 2013

bratki

W tym roku bratki . W różnych odmianach i kolorach. Mój kącik przy "Pomidorium" ;)) zabratkowałam .:)



I to co w ostatnim czasie mnie pochłonęło na dłużej.Przygotowanie warzywnika , grządki i ścieżki ze starych cegieł .Juz niedługo zaczną pojawiać się warzywka.Są już wysiane.Teraz trochę deszczu i słonka i będzie pięknie i smacznie .  Płotek konieczny ...mam 3 psy i 2 koty , więc niewiele by zostało z posianych warzyw .

Mam jeszcze taką prośbę .Moja córka spełnia swoje marzenia fotograficzne i ciuszkowe;) Założyła 2 blogi , gdzie pokazuje swoje zdjęcia i ciuchowe propozycje . Może zechcecie zerknąć , może napisać komentarz. Będzie Jej na pewno bardzo miło .                                                                                                                                                                                       http://www.flickr.com/photos/this-myworld/.
http://looking-fortomorrow.blogspot.com
Miłego dnia !

17 komentarzy:

  1. ślicznie,a jaki porządny ogródek! Warzywa z takiego muszą być smaczne:)))Pozdrawiam serdecznie życząc słonka i trochę deszczu!
    U mnie dzisiaj niebo podlewa ogród:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam ogrodzony warzywniak, ale nasz pies to zając, przeskakuje bez problemu! Musieliśmy 1,5 metrową siatkę jeszcze zamontować, jak na razie z efektem pozytywnym, więc jest szansa, że warzywka i truskawki przetrwają :)
    Chciałoby się tak już skonsumować, co nie?
    My czekamy na po 'zośce', bo w tamtym roku to nam przymroziło pelargonie, więc teraz chcemy przeczekać, a ja już bym chciała mieć kwiatuszki!
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czuję zapach i smak Twoich warzyw:)))))pięknie wyglądają bratki a do córki chętnie zajrzę:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogródek superowy! Ja mam drewniane wielkie skrzynie. Juz posiałam marchewkę, buraczki, fasolkę szparagową, cebulkę, a przede mną jeszcze troszkę... Twój wygląda tak fajnie, czyściutko i praktycznie. Koniecznie dodaj zdjęcia, jak juz będzie zielono. Buźka:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warzywnik pełen profesjonalizm, podziwiam, bratki też u mnie zagościły. Pozdrowionka
    http://zakreconyswiatweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki warzywnik z ceglanymi ścieżkami to moje marzenie.Bratki taż lubię i sadzę. POzdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. mam sentyment do tych kwiatków od dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem pod wrażeniem warzywniczka - pięknie, równo, czyściutko. Podoba mi się na maksa ! Urok bratków i ich zapach nie wymaga komentarza, to są kwiaty z naszego dzieciństwa, więc zawsze będą numerem jeden.
    A blog córki ... no cóż, sorry, ale wygląda na "lansik małolaty", ja mam trochę więcej lat, ale nie aż tyle, by nie widziec o co w nim chodzi. Myślałam, że będą tam jakieś artystyczne zdjęcia, próba uchwycenia piękna natury, a tymczasem ... tylko ONA ... Rzeczywiście, to jest jej blog i dla ludzi o tylko takim spojrzeniu na SIEBIE. Wolę Twoje bratki, jarzynki, szklarenkę i CIEBIE. Ty pokazujesz wnętrze, a nie powłokę zawnętrzną. Jeśli pozwolisz - wolę zostac u Ciebie :). Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie uraziłam swoim punktem widzenia. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za pochwałę warzywnika :)
      Nie , nie uraziłas mnie ;) Choć muszę Ją troszkę wybronić. W Jej blogu chodzi o zaprezentowanie jakiś tam ubranek ;) więc Ona pokazuje je na sobie .Mogłaby oczywiście na manekinie , ale to taka teraz moda na blogi z ciuchami .Mnie się ten trend może mniej podoba, ale to Jej marzenie ...
      Natomiast w drugim linku są zamieszczone zdjęcia jej autorstwa , i tu już pokazuje zupełnie coś innego . bardzo Jej zależy żeby doskonalić swoje umiejętności , myślę ,że jak na amatorkę jej zdjęcia są naprawdę ładne.

      Usuń
  9. ale bedzie pięknie:))i smacznie i zdrowo:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym się z Tobą skontaktować.
    Mój elka007@onet.pl
    pozdrawiam
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, szukamy fajnych ludzi do wymianki, Ty robisz przepiękne rzeczy, więc może się do nas dołączysz: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2013/06/letnia-wyianka.html#h=1095-1372486345846

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknego masz bloga,będę czekała na następne wpisy.
    Pozdrawiam wspaniałych wakacji.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknego masz bloga,będę czekała na następne wpisy.
    Pozdrawiam wspaniałych wakacji.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze podziwiam wszystkich z prawdziwą pasją...

    OdpowiedzUsuń
  15. Grządki super a pomysł z wyłożeniem ścieżek pomiędzy nimi świetny.

    OdpowiedzUsuń